Gry konsolowe_kreacje_świąteczne - wybierz na Ceneo

Fortnite – aktualizacja 8.30

  • Rajsi
  • 14.04.2019
  • 0

Dawno nie było więc warto przypomnieć sobie o Fortnite i podać nowości w najnowszej aktualizacji!

Furgonetka i karty restartu – Battle Royale

Do gry zostały dodane karty restartu oraz furgonetki. Jeśli ktoś z drużyny zostanie zlikwidowany to zostawia kartę restartu. Jego kolega może ją podnieść oraz dostarczyć do furgonetki, po czym członek drużyny, którego karta zostanie dostarczona zostanie odrodzony.

 

Wydarzenie Korsarska szczodrość – Battle Royale

Ahoj, szczury lądowe… Wskoczcie do gry i uzbrójcie się podczas wydarzenia Korsarska szczodrość! Codziennie testujcie swoje umiejętności w nowym trybie okresowym i zgarnijcie skarb w postaci nagród za ukończone darmowe wyzwania.

 

Nowy bohater – Ratowanie Świata

W sklepie okolicznościowy jest dostępny nowy bohater – Kyle z Bombowej Ekipy.

 

Burza beta: Zagubione w tranzycie – Ratowanie Świata

Nie zgubcie się… w tranzycie do tej nowej Burzy beta. Odszukajcie ciężarówki z zaopatrzeniem i wyślijcie je z powrotem w drogę!

 

SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE OD EPIC:

 

BATTLE ROYALE

TRYB OKRESOWY: LATAJĄCE WYBUCHY

Omówienie
Ten tryb łączy rozrywkowość Potężnych Wybuchów z plecakiem odrzutowym. Wystrzelcie w niebo i zdmuchnijcie pozostałych z powrotem do lobby!

Więcej informacji o trybie

  • W tym trybie dostępne są jedynie bronie wybuchowe.
  • W łupach luzem od czasu do czasu pojawiają się plecaki odrzutowe.
    • Plecaki odrzutowe są dostępne tylko w tym trybie w Battle Royale.
  • Skrócono przerwy w Burzy.
  • Maksymalna rezerwa rakiet wynosi 120.

TRYB OKRESOWY: NAPARZANKA

Więcej informacji o trybie

  • Zwiększono ilość likwidacji wymaganą do zwycięstwa ze 100 do 150
  • Zmniejszono promień ostatniego kręgu burzy z 20000 do 12500, aby końcowa partia rozgrywki była bardziej chaotyczna
  • Skrócono o minutę czas kurczenia się pierwszego okręgu, aby przyspieszyć rozpoczęcie walki
  • Zwiększono szansę pojawienia się skrzyń i łupów luzem z 80-90% do 100%
  • Zwiększono szansę pojawienia się automatycznego karabinu szturmowego w skrzyniach o 67%
  • Zmniejszono szansę pojawienia się pistoletu z tłumikiem o 75%
  • W zrzutach zaopatrzenia można teraz znaleźć dwie legendarne bronie i dwa dodatkowe przedmioty jednorazowego użytku
  • Zwiększono szansę pojawienia się kompaktowego pistoletu maszynowego i strzelby-pompki w zrzutach zaopatrzenia o 50%
  • Zmniejszono szansę pojawienia się wyrzutni rakiet o 50% w skrzyniach i o 67% w zrzutach zaopatrzenia
  • Obniżono szansę pojawienia się pułapki z kolcami o 50% (tym samym podnosząc szansę pojawienia się paneli skokowych i Ognisk)

BRONIE I PRZEDMIOTY

  • Furgonetka i karty restartu
    • W większości ważniejszych miejsc na mapie dodano furgonetki restartu.
    • Zlikwidowani członkowie drużyny pozostawiają swoje karty restartu, które mogą zebrać ich towarzysze z drużyny.
      • Furgonetki i karty restartu są wyłączone w trybie gry solo, w trybach okresowych z dużymi drużynami, oraz we wszystkich trybach z możliwością odradzania się.
      • Karty restartu pozostają w świecie gry przez 90 s po ich upuszczeniu.
      • Czas podnoszenia karty: 0,5 s.
    • Dostarczenie karty restartu do furgonetki przywróci sprawność każdemu członkowi drużyny, którego kartę dostarczono.
      • Zebrane karty restartu może dostarczyć dowolny członek drużyny, niezależnie od tego, kto pierwotnie podniósł kartę.
      • Czas użycia: 10 s.
      • Po użyciu furgonetka restartu zaczyna się odnawiać i nie może zostać użyta przez kolejne 120 s.
    • Zrestartowani członkowie drużyny wracają posiadając:
      • 100 pkt. zdrowia
      • 1 zwykły pistolet
      • 36 lekkich nabojów
      • 100 jedn. drewna
  • Karabin piechoty
    • Zmniejszono obrażenia z 40/42 do 38/40 pkt.
    • Zmniejszono redukcję obrażeń przy maksymalnym dystansie z 26/28 do 32/34.
  • Impulsy obrażeń stopniowych zadawanych przez strzałki pułapek nie będą już powodować powtarzalnych wstrząsów kamery.

Poprawki błędów

  • Naprawiono błąd czasami blokujący ładowanie kolejnego strzału do strzelby po zmianie broni bez powtórnego wciśnięcia klawisza strzału.
  • Naprawiono błąd powodujący nieuwzględnianie obrażeń Czepiaka, gdy był on przyczepiony do gracza, który przed wybuchem wsiadł do Kulojazdu.
  • Naprawiono błąd powodujący dwukrotne odtwarzanie animacji strzału ze snajperki u innych graczy.
  • Naprawiono opóźnienia trajektorii lotu granatów podczas ruchu i obrotu.
  • Naprawiono błąd uniemożliwiający aktywację pułapek, gdy gracz zablokuje pole widzenia pułapki budowlą, która później ulega zniszczeniu.
  • Naprawiono błąd czasami powodujący odtwarzanie odgłosów balonów podczas wsiadania do pojazdu bez aktywnych balonów.
  • Naprawiono błąd uniemożliwiający prawidłowe przeładowanie broni jednostrzałowej w trybie celowania.
  • Naprawiono błąd uniemożliwiający zwiększenie prędkości chodzenia dzięki papryce.
  • Naprawiono błąd powodujący utrzymywanie się odgłosów rozkręcania/zwalniania Miniguna po przyśpieszeniu na deskolotce.
  • Naprawiono błąd związany z użyciem tyrolki po skorzystaniu z panelu skokowego, przez co gracz mógł skakać wyżej.
  • Naprawiono błąd powodujący odrzucanie graczy do tyłu przy strzale z pirackiej armaty do góry.
  • Naprawiono błąd powodujący zacinanie się pirackich armat w stanie ciągłego obrotu w poziomie.
  • Naprawiono błąd uniemożliwiający wyświetlenie efektów Łuku Bum Bum po włączeniu wizualizacji efektów dźwiękowych.
  • Naprawiono błąd uniemożliwiający odtwarzanie odgłosów sygnalizujących trafienie w pojazd z Łuku Bum Bum.
  • Naprawiono błąd powodujący wyświetlanie zbyt długich efektów śladu strzał z Łuku Bum Bum.
  • Naprawiono błąd czasami powodujący przenikanie strzał z Łuku Bum Bum przez wrogów.
  • Usunięto literówkę w komunikacie likwidacji z Łuku Bum Bum (w jęz. angielskim).

ROZGRYWKA

  • Wydarzenie Korsarska szczodrość
    • Codziennie od 10 do 15 kwietnia w grze będzie gościć nowy tryb okresowy.
    • Wskakujcie do gry i kończcie darmowe wyzwania z nagrodami.
    • Zwiększono częstotliwość pojawiania się map skarbów na czas trwania wydarzenia:
      • W łupach luzem: zwiększono szansę z 0,25% do 0,5%
      • W skrzyniach: zwiększono szansę z 1,55% do 3,05%
  • Zmniejszyliśmy maksymalne punkty zdrowia Kulojazdu z 300 do 200.
  • Wszystkie proporcje ekranu będą mieć to samo pionowe pole widzenia na komputerach PC i Mac.
    • Niedługo we wszystkich trybach z rywalizacją rozdzielczość ultraszerokich monitorów będzie ograniczona do proporcji 16:9.
  • Dodano osobne ustawienia czułości kontrolera dla trybów budowy i edycji budowli.
  • Przy włączonej opcji Automatycznego sortowania przedmiotów jednorazowych do prawej aktywator lotni jest sortowany do prawej razem z resztą przedmiotów jednorazowych.
  • Umożliwiono przełączanie przedmiotów z paska wyposażenia podczas lotu na lotni.
  • Znaczniki trafień są teraz potwierdzane po stronie serwera.
    • Otrzymaliśmy uwagi, że czasami znaczniki pojawiają się nawet wtedy, gdy strzały nie zadają obrażeń, więc opóźniliśmy ich wyświetlenie do momentu, gdy serwer potwierdzi trafienie.
  • Naprawiono błąd uniemożliwiający odtwarzanie animacji reakcji na zranienie u graczy trafionych ze snajperki.
  • Zmieniono sposób naliczania obrażeń Burzy tak, by gracze wchodzący na jej obszar otrzymywali obrażenia po określonym czasie.
    • Pierwsze obrażenia gracze otrzymają 1 sekudę po wejściu w obszar burzy

Poprawki błędów

  • Naprawiono błąd powodujący niezamierzoną edycję budowli za plecami graczy po cofnięciu się pod ścianę wzniesioną przez gracza.
  • Gracze, którzy zginęli na skutek upadku w fazie rozgrzewki, nie będą już przyznawać likwidacji graczowi, który spowodował ten upadek.
  • Naprawiono błąd powodujący ukrywanie pułapek pod niektórymi elementami podłogi, które niezupełnie pokrywały się z siatką terenu.
  • Naprawiono błąd pozwalający graczom edytować połączone budowle tak, że unosiły się one w powietrzu zamiast ulegać zniszczeniu.

RYWALIZACJA W FORTNITE

  • Nowy turniej – 13 i 14 kwietnia: otwarty turniej online Fortnite World Cup, tydzień 1 (z pulą nagród w wysokości 1 000 000 USD!)
    • Najlepsi uczestnicy z każdego regionu serwerów zakwalifikują się do finałów Fortnite World Cup w Nowym Jorku. Więcej informacji na temat Fortnite World Cup oraz regulamin turnieju znajdziecie tutaj: https://www.epicgames.com/fortnite/competitive/events/world-cup
    • Tryb gry solo
    • Udział w tym wydarzeniu mogą wziąć tylko gracze, którzy już awansowali do ligi profesjonalnej w trybie Areny.
    • Obowiązuje blokada regionalna – w danym tygodniu otwartego turnieju online gracze mogą uczestniczyć w turnieju kwalifikacyjnym tylko w jednym regionie serwerów.  Region, który gracz wybierze przy okazji pierwszego meczu turnieju weekendowego będzie tym, który zostanie przypisany do tego gracza na resztę turnieju.
    • Format:
      • 13 kwietnia – runda 1: wszyscy uprawnieni gracze.
      • 14 kwietnia – runda 2: 3000 najlepszych graczy rundy pierwszej.
  • Nagrody turniejowe są teraz widoczne bezpośrednio w każdej sesji turnieju.
  • Powtórki z serwerów są teraz dostępne w rankingach dla wszystkich graczy na komputerach PC – gracze mogą teraz oglądać powtórki najlepszych graczy z aktywnego serwera. W najbliższej przyszłości wprowadzimy tę możliwość na pozostałych platformach!

Poprawki błędów

  • Zwiększono przejrzystość oznaczenia regionu właśnie przeglądanego turnieju.

WYDAJNOŚĆ

  • Dokonano szeregu usprawnień wydajności wczytywania poziomów na konsolach Switch i Xbox One, aby zredukować występowanie rozmytych budynków.
  • Poprawiono wydajność wczytywania tekstur oraz zredukowano narzut pamięci na konsoli Switch.
  • Poprawiono wydajność pułapek.
  • Poprawiono wydajność interfejsu wyzwań.

Poprawki błędów

  • Usunięto przyczynę zacinania się gry w związku z pojawianiem się broni.
  • Usunięto przyczynę zacinania się gry w związku z nagrywaniem powtórek.
  • Wprowadzono poprawkę naprawiającą błąd niewidzialnych bohaterówe po swobodnym spadku.

EFEKTY DŹWIĘKOWE

  • Nowy, szczególny odgłos lotu wrogów.
    • Jest to raczej sygnał ostrzegawczy, który pomoże wam zauważyć przeciwnika spadającego na was z góry.
  • Ściszono zapętlony odgłos budowania podczas wznoszenia budowli.
    • Odgłos ten jest teraz tłumiony przez kroki wrogów oraz strzały.
    • Zapobiega to powstawaniu niepotrzebnego hałasu, gdy gracze stawiają wiele budynków po kolei.
  • Odrobinę pogłośniono kroki poniżej gracza.
  • Pogłośniono odgłosy lądowania wrogów.

Poprawki błędów

  • Naprawiono błąd powodujący wyciszanie odgłosów kroków wrogów oraz zmiany/przeładowania broni, gdy w pobliżu było ponad 5 graczy.
  • Naprawiono błąd powodujący odtwarzanie niewłaściwego odgłosu uszkodzenia pojazdu przez Łuk Bum Bum.

INTERFEJS

  • Opcje sterowania pojazdem można teraz ukryć w ustawieniach interfejsu.
  • Dodano minimalną i maksymalną wartość do nakładki wyświetlającej liczbę klatek/s w grze. Dodano również opcję wyświetlania liczby klatek/s na wszystkich obsługiwanych platformach.
  • Aktywacja głosu przyciskiem
    • Opcja jest dostępna w menu na konsolach.
    • Opcja jest domyślnie wyłączona na konsolach.
  • Malowania można teraz stosować do większości rodzajów broni. Przedmioty nie wpadające w istniejące dla malowań kategorie można znaleźć w szafce w jednym polu zawierającym malowania różne.
  • Pasek wytrzymałości pojazdów został dostosowany i wyświetla punkty wytrzymałości pojazdów.

Poprawki błędów

  • Naprawiono błąd sprawiający, ze lista znajomych zawsze wyświetlała ikonę powiadomienia w menu głównym.

POWTÓRKI

Poprawki błędów

  • Naprawiono rzadki błąd powodujący zawieszenie się gry przy wczytywaniu efektów podczas oglądania powtórki.

TRYB OBSERWATORA

Poprawki błędów

  • Naprawiono błąd powodujący wyświetlanie u obserwatorów nieprawidłowych wartości niektórych przedmiotów, np. aktywatorów lotni.

WERSJA NA URZĄDZENIA MOBILNE

  • Elementów interfejsu w rodzaju przycisku menu nie można już całkowicie przeciągnąć poza ekran za pomocą zmieniacza układu interfejsu.

Poprawki błędów

  • Poprawiono stabilność gry poprzez naprawienie błędów dotyczących karty graficznej.
  • Naprawiono błąd pozwalający na sterowanie dotykiem podczas gry przy użyciu kontrolera.
  • Naprawiono błąd uniemożliwiający używanie emotek w trybie budowy/edycji.
  • Naprawiono błąd utrudniający przeciąganie/upuszczanie przedmiotów na pasku szybkiego dostępu.
  • Naprawiono błąd powodujący blokowanie się graczy w trybie edycji po szybkim przejściu do edycji i potwierdzeniu jej.
    • Naprawiono również błąd sprawiający, że gracze czasami blokowali się w trybie edycji po szybkim przełączaniu między trybami budowy i edycji.
  • Naprawiono błąd sprawiający, że trajektorie lotu przedmiotów miotanych były zawsze widoczne podczas lotu na lotni w wersji mobilnej.

 

TRYB KREATYWNY

WYSPY

  • Dodano nową wyspę tropikalną
    • Wyspa ta jest symetryczna i przewidziana do gier drużynowych.
  • Dodano nową wyspę przybrzeżną
    • Jest to nowa wersja wyspy tropikalnej, wykorzystująca nowy zestaw wojskowy.

Poprawki błędów

  • Naprawiono błąd sprawiający, że gracze obserwujący grę byli uznawani za obecnych na wyspie nawet po jej opuszczeniu.
  • Naprawiono błąd umożliwiający wygenerowanie zakopanego skarbu na wyspach kreatywnych.
  • Naprawiono błąd sprawiający, że burza nie raniła graczy, gdy była maksymalnie ścieśniona pod koniec sesji.

ROZGRYWKA

  • Gracze nie mogą już zostać zlikwidowani w centrum kreatywnym ani na placu zabaw.
  • Gracze nie mogą już odradzać się ani zmieniać drużyn w trakcie gry.
  • Ustawienie nieskończonej ilości zasobów obowiązuje teraz tylko podczas gry.
    • Podczas tworzenia ilość zasobów jest zawsze nieskończona, o ile gracz ma uprawnienia do edycji.
  • Dodano opcję włączenia/wyłączenia powierzchni z lawą na bloczkach.
    • Znany problem: zbytnie zwiększenie rozmiaru bloku sprawia, że powierzchnia z lawą przestaje działać.
  • Dodano opcję zmiany punktacji za wykonywanie trików pojazdami podczas gry.
    • Umożliwia to wykorzystanie w grze punktacji mieszanej.
  • Do licznika czasu dodano opcję ustalenia, czy ma on odliczać w górę, czy w dół.
  • Dodano nowe kryteria punktacji na tablicy wyników.
    • Wynik i czas: wynik, czas
    • Wynik i likwidacja: wynik, likwidacje, powalenia, asysty

Poprawki błędów

  • Dostosowano oświetlenie w trybie kreatywnym i na placach zabaw, by wyglądało podobnie, jak w Battle Royale.
  • Naprawiono błąd sprawiający, że gracze byli nieśmiertelni przez 5 sek. po odrodzeniu się.
  • Naprawiono błąd uniemożliwiający wyświetlenie symbolu nieskończoności na ikonach broni po włączeniu nieskończonej amunicji.
  • Naprawiono błąd powodujący zwrócenie postaci gracza w niewłaściwym kierunku na początku gry.
  • Naprawiono błąd powodujący teleportację graczy w niewłaściwe miejsce, jeśli odrodzili się oni w czasie restartu gry.
  • Naprawiono błąd uniemożliwiający graczom odnoszenie obrażeń od burzy.
  • Naprawiono kilka błędów powodujących utrzymywanie się efektów rozgrywki po wejściu na nową wyspę lub po restarcie gry.
    • Przerobiono sposób resetowania efektów gry przy restarcie samej gry.
  • Naprawiono błąd powodujący teleportację graczy w niewłaściwe miejsce pod koniec gry.
  • Naprawiono błąd sprawiający, że paski zdrowia nie podążały poprawnie za modelami.
  • Naprawiono błąd powodujący pojawianie się graczy w niewłaściwych miejscach po likwidacji gracza w momencie rozpoczynania gry.
  • Naprawiono błąd pozwalający graczom odnosić obrażenia od upadku podczas rozpoczynania gry.
  • Naprawiono błąd umożliwiający niszczenie pól lawy przy użyciu budowli graczy.
  • Naprawiono błąd umożliwiający niszczenie pól lawy przy użyciu Infinity Blade.
  • Naprawiono błąd zmniejszający szybkość przeszukiwania podniebnej skrzyni.
  • Naprawiono błąd umożliwiający graczowi po odrodzeniu ranienie innych mimo włączonej nieśmiertelności graczy.
  • Naprawiono błąd powodujący pojawianie się graczy w powietrzu po wejściu do fazy rozgrzewki, gdy wszystkie miejsca startu zostały zniszczone w czasie poprzedniego meczu.
  • Naprawiono błąd uniemożliwiający wyświetlenie ekranu statystyk po zakończeniu gry w trybie kreatywnym.
  • Naprawiono błąd sprawiający, że gracz stawał się niewrażliwy na obrażenia od Burzy, jeżeli po raz pierwszy wjechał na jej teren pojazdem.
  • Naprawiono błąd powodujący nagłą zmianę orientacji kamery podczas swobodnego spadku na wyspach kreatywnych.
  • Naprawiono błąd powodujący pojawianie się gracza w powietrzu w przypadku rozpoczęcia gry w trybie lotu.

BRONIE I PRZEDMIOTY

  • Dodano plecak odrzutowy
    • Legendarna klasa rzadkości.
    • Aby uruchomić plecak odrzutowy, należy nacisnąć przycisk skoku, kiedy postać jest w powietrzu. Zapewnia on dodatkową mobilność.
      • Czas lotu z plecakiem jest ograniczony; potem musi się on naładować ponownie.
        • Plecak odrzutowy ładuje się, gdy nie jest używany.
      • W trakcie lotu gracze nie mogą przejść w tryb celowania.
        • Próba przejścia w tryb celowania na kontrolerze będzie skutkować uruchomieniem plecaka odrzutowego.
    • Znany problem: Ustawienie nieskończonej amunicji nie obejmuje paliwa do plecaka odrzutowego.

Poprawki błędów

  • Naprawiono błąd, który czasem powodował zawieszenie się serwera w sytuacji wielokrotnego niszczenia pojazdów zaraz po ich stworzeniu.
  • Naprawiono błąd umożliwiający niszczenie rekwizytów przy użyciu Infinity Blade podczas gry w trybie likwidacji.

NARZĘDZIA KREATYWNE I SMARTFON

  • Dodano nową funkcję: Wybór wielu obiektów!
    • Pozwala ona na wybieranie kilku rekwizytów i pól budowli i przesuwanie ich wszystkich naraz!
    • Aby przełączyć tryb wyboru, naciśnijcie klawisz R na klawiaturze lub krzyżak w prawo na kontrolerze. W wersji mobilnej dodaliśmy nowy przycisk wyboru wielu obiektów na stronie układu interfejsu.
      • Wybrane rekwizyty i pola budowli będą zaznaczone na zielono.
      • Można również przytrzymać przycisk, aby „zamalować” zaznaczeniem wybrane obiekty.
      • Można wybrać do 20 rekwizytów lub pól budowli naraz.
    • Po wybraniu jednego lub więcej obiektów możecie wycelować na nie i nacisnąć opcję Wytnij lub Kopiuj, aby je przenieść.
      • Pamiętajcie, że wybrane obiekty będą się poruszać razem, więc jeśli razem z rekwizytami wybrano pola budowli, rekwizyty również będą wyrównywane do siatki budowy.

Poprawki błędów

  • Poprawiono zbyt jasny efekt poświaty podczas edycji przy użyciu Smartfona.
  • Naprawiono błąd powodujący desynchronizację rekwizytów między graczami, jeśli edytujący gracz anuluje wycięcie rekwizytu.
  • Naprawiono błąd pozwalający graczom zachować Smartfon po powrocie do centrum.
  • Naprawiono błąd powodujący chwilowe zaniki interfejsu pomocy Smartfona.
  • Naprawiono błąd powodujący znikanie interfejsu Smartfona u gracza zlikwidowanego podczas noszenia krzaka.
  • Usunięto problem związany z efektami holograficznego podglądu Smartfona na urządzeniach mobilnych.
  • Naprawiono błąd powodujący znikanie interfejsu pomocy Smartfona u gracza, który wyposażył przedmiot z ekwipunku kreatywnego.

GOTOWCE

  • Dodano 6 gotowców w stylu wojskowym.
  • Dodano 8 galerii elementów wojskowych, składającą się z wariantów w kolorach drużyn.
  • Dodano galerię cyfr wojskowych.
  • Dodano galerię standardowych rekwizytów wojskowych.
  • Dodano nową galerię oświetlenia wojskowego, która pozwala graczowi zmieniać kolor świateł.
    • Znany problem: Światła wojskowe tracą kolor drużyny po wyłączeniu.

Poprawki błędów

  • Naprawiono błąd sprawiający, że po zniszczeniu jednego elementu dachu z galerii chat rozpadało się ich kilka.
  • Naprawiono błąd sprawiający, że niektóre rekwizyty mebli z gotowca wiejskich sklepów unosiły się w powietrzu.
  • Naprawiono błąd sprawiający, że budowle graczy niszczyły wszystkie elementy z galerii pól lawy.
  • Naprawiono błąd sprawiający, że elementy galerii zamku oraz galerii lodowego zbocza pojawiały się nad i pod postacią, jeśli skopiowano je przy włączonym wyrównywaniu do siatki.
  • Naprawiono błąd sprawiający, że otwarcie skrzyni z Podium z galerii skrzyń i amunicji trwało znacznie dłużej, niż otwarcie zwykłej skrzyni.
  • Naprawiono błąd sprawiający, ze galeria kręgów miała niewidzialny model kolizji, który nie ulegał zniszczeniu razem z nią.
  • Naprawiono błąd sprawiający, ze galeria zamku miała niewidzialny model kolizji, gdy umieszczono ją nad ziemią.
  • Naprawiono błąd sprawiający, że gotowiec wiejskiego zegara zawierał pojemnik z amunicją oraz przedmioty.
  • Naprawiono błąd sprawiający, że element „Stage_DJ_TurnTables_C” zapewniał drewno zamiast metalu.
  • Naprawiono błąd powodujący przenikanie kilku elementów z gotowca wiejskich sklepów przez podłogę.
  • Naprawiono błąd sprawiający, że niektóre elementy gotowca wiejskich sklepów unosiły się w powietrzu.
  • Naprawiono błąd sprawiający, że po zniszczeniu jednego elementu dachu z galerii chat rozpadało się ich kilka.
  • Naprawiono błąd w nazwie galerii rekwizytów w ekwipunku kreatywnym (dotyczy jęz. angielskiego).

URZĄDZENIA

  • Ustawienia urządzeń teraz otwierają się od razu po naciśnięciu przycisku użycia.
  • Obszar przejmowany
    • W trybie edycji upuśćcie przedmiot z ekwipunku na obszarze przejmowanym – w ten sposób określicie przedmiot do przejęcia.
      • W trybie gry wejdźcie w obszar przejmowany i wyrzućcie z ekwipunku „przedmiot do przejęcia”, a zwiększy to was wynik.
    • Ustawiając promień przejmowanego obszaru możecie zmienić jego rozmiar, od 1/16 pola do 5 pól.
    • Ustawiając wartość punktową dostosujecie liczbę punktów za każdy przejęty przedmiot – od 1 do 100 pkt.
  • Przedmioty jednorazowe – galeria
    • Skokskały
      • Pozwalają wykonywać karkołomne skoki przez pewien czas.
    • Grzyby
      • Przywracają 5 pkt. osłony od razu po zjedzeniu.
    • Jabłka
      • Przywracają 5 pkt. zdrowia od razu po zjedzeniu.
    • Banany
      • Przywracają 5 pkt. zdrowia od razu po zjedzeniu.
    • Papryki
      • Po zjedzeniu papryka od razu przywraca 5 pkt. zdrowia, a także zwiększa prędkość ruchu o 20% na 10 sek.
  • Ściszono odgłosy sekwencera muzycznego i przestrzeni raniących o 50%.
  • Dodano opcję celów strzelnicy, pozwalające ustalić widoczność ich pasków zdrowia (lub jej brak).
  • Aktualizacje generatorów stworów
    • Zmieniono nazwę opcji „Promień pojawiania się (od środka)” na „Maksymalna odległość pojawiania się”.
    • Do maksymalnej odległości pojawiania się dodano wartości 1 pola i 1/2 pola.
    • Usunięto przyczynę zawieszania się gry w związku z używaniem tego urządzenia.

Poprawki błędów

  • Naprawiono błąd uniemożliwiający wyświetlanie przynależności do drużyny na miejscach startu graczy.
  • Naprawiono błąd umożliwiający zachowanie generatorów stworów poza grą.
  • Naprawiono błąd sprawiający, że pojazdy wydawały odgłos uszkodzenia w pobliżu sekwencera muzycznego.
  • Naprawiono błąd powodujący widoczność generatorów oraz innych urządzeń podczas odliczania do rozpoczęcia gry.
  • Naprawiono błąd sprawiający, że paski zdrowia nachodziły na cele strzelnicy, gdy te się wysuwały.
  • Naprawiono błąd powodujący widoczność w grze strefy sekwencera muzycznego oraz fali, nawet po wyłączeniu opcji widoczności strefy podczas gry.
  • Naprawiono błąd sprawiający, że opcja „Czas dodawany po strąceniu” nie działała w przypadku cele strzelnicy.
  • Naprawiono błąd sprawiający, że generatory stworów nie przestawały działać w trybie edycji, jeśli umieszczono je na pochylni.
  • Naprawiono błąd pozwalający stworom przechodzić przez granicę wyspy innego gracza.
  • Naprawiono błąd uniemożliwiający działanie ustawień drużyny dla miejsc startu graczy z drużyn 3-16.
  • Naprawiono błąd powodujący brak reakcji na zmianę ustawień zdrowia/osłon w urządzeniach ustawienia drużyny, dopóki wszyscy gracze nie opuścili meczu i nie powrócili.
  • Naprawiono błąd powodujący brak widoczności efektów graficznych trafienia w cele strzelnicy.
  • Naprawiono błąd sprawiający, że usunięcie obiektów galerii celów usuwało więcej pamięci, niż te obiekty pierwotnie zajmowały.
  • Naprawiono błąd sprawiający, że gracze nie otrzymywali broni w trybie lotu, gdy grę rozpoczęto przy pomocy urządzenia ekwipunku i ustawień drużyny.
  • Naprawiono błąd sprawiający, że generator przedmiotów tworzył bronie od razu, a nie po upływie ustalonego czasu.
  • Naprawiono błąd sprawiający, że ruchome cele strzelnicy pojawiały się z opóźnieniem, gdy były umieszczane jako kopie.
  • Naprawiono błąd sprawiający, że ruchome cele strzelnicy po odznaczeniu kopii miały chwilowe duplikaty.

INTERFEJS I OPCJE SPOŁECZNOŚCIOWE

  • Dodano ustawienie czasu wyświetlania zwycięzcy, pokazujące zwycięzcę po zakończeniu gry.
  • Dodano ustawienie czasu wyświetlania tabeli wyników, określające, jak długo tablica wyników będzie widoczna po zakończeniu gry.
  • Interfejs śledzenia wyników zawiera teraz 3 najwyższe wyniki w grze!

Poprawki błędów

  • Naprawiono błąd uniemożłiwiający korzystanie z przycisków nachodzących na interfejs usuwania błędów w sieci.
  • Naprawiono błąd powodujący wyświetlanie interfejsu w wersji mobilnej podczas zmiany scen gry.
  • Naprawiono błąd sprawiający, że gry zakończone remisem nie były odpowiednio oznaczone w interfejsie.
  • Naprawiono błąd uniemożliwiający poprawne wyświetlanie przycisków opuszczenia trybu kreatywnego i opuszczenia placu zabaw w niektórych językach.
  • Naprawiono błąd sprawiający, że przyciski opuszczenia trybu kreatywnego i opuszczenia placu zabaw nosiły nazwę „Opuść mecz” w innych miejscach interfejsu.
  • Naprawiono błąd powodujący wyświetlanie paska budowy podczas swobodnego spadku po odrodzeniu się.
  • Naprawiono błąd powodujący pozostawanie elementów interfejsu na ekranie podczas ekranów wczytywania.

 

RATOWANIE ŚWIATA

MISJE I SYSTEMY

  • Burza beta: Zagubione w tranzycie
    • Straciliśmy ciężarówki z zaopatrzeniem; znajdź je i ponownie wyślij w drogę!
      • Masz 15 minut na odszukanie 5 ciężarówek i aktualizację ich systemów GPS, by mogły odnaleźć drogę. Niektóre z nich są na terenie opanowanym przez wrogów, inne są atakowane lub wymagają uzupełnienia paliwa.
      • Większość terenu pokrywa burza, a strefa bezpieczna się przemieszcza! Uratuj wszystkie ciężarówki i przetrwaj burzę do czasu ewakuacji.
  • Misja „Zlikwiduj i zbierz” wchodzi teraz w skład normalnej rotacji misji i nie jest już burzą beta.
    • Dodano 3 nowe opcje celów dodatkowych:
      • Likwidacje z karabinu snajperskiego
      • Likwidacje bronią białą
      • Likwidacje przy użyciu pułapek
    • Losowe starcia rozpoczynają się teraz wcześniej, a odstępy między nimi uległy skróceniu
    • Gdy burza osiągnie maksymalne skupienie, starcia mocno przybierają na sile.
    • Zwiększono wymaganą liczbę próbek do osiągnięcia celów:
      • Kamienny Las – bez zmian
      • Deskogród – z 15 do 20
      • Dolina Samowitości – z 15 do 25
      • Twine Peaks – z 15 do 30

Poprawki błędów

  • Naprawiono błąd powodujący desynchronizację bomby w misjach dostarczenia bomby.
  • Naprawiono błąd uniemożliwiający użycie bomby przez gracza, który dołączył do trwającej misji dostarczenia bomby.
  • Naprawiono błąd uniemożliwiający użycie sterowania misją wystrzelenia rakiety, gdy złożono Bluglut, zanim Ray skończyła mówić.

INTERFEJS

  • Zdolności posiadające użycia teraz mają kołowy wskaźnik czasu odnowienia wokół nich, oznaczający czas pozostały do przygotowania kolejnego użycia.
  • Zdolności, których nie można użyć z powodu braku energii, będą teraz oznaczane ikoną baterii.

Poprawki błędów

  • Naprawiono błąd uniemożliwiający przy użyciu kontrolera dostęp do informacji o nagrodach na ekranie wyboru bohaterów do ekspedycji.
  • Funkcje tworzenia amunicji i ustawiania wartości minimalnej przycisków suwaków w interfejsie wzywania obrońców nie są już przypisane do tego samego przycisku kontrolera.
  • Naprawiono błąd powodujący blokowanie się przycisku badań w jednym miejscu.
  • Pakiety kart do wyboru z początkowej sekwencji lam będą teraz pokazywać odpowiedni kolor mitycznych bohaterów.
  • Naprawiono błąd powodujący wyświetlanie znacznika 0 pkt. obrażeń przy obiektach ulegających zniszczeniu bez doznawania uszkodzeń.
  • Naprawiono błąd uniemożliwiający wyświetlenie palety edycji podczas edycji elementu budowli.
  • Naprawiono błąd powodujący wyłączanie efektów środowiskowych burzy, gdy na ekranie wyboru mapy pokazało się okienko menu.
  • Naprawiono błąd uniemożliwiający poprawną aktualizację ilości materiałów podczas samouczka.
  • Ikony interfejsu zakładki obrońców nie będą już nachodzić na inne elementy interfejsu.
  • Przycisk rozpoczęcia w lobby będzie wyglądał na wyłączony, dopóki nie pojawi się misja, którą gracze mogą rozpocząć.
  • Usunięto problem dotyczący sterowania kontrolerem na ekranie podsumowania łupów.
  • Naprawiono błąd powodujący wyświetlanie niewłaściwego sztandaru i poziomu mocy graczy w lobby i/lub menu zarządzania ekipą.
  • Naprawiono błąd uniemożliwiający poprawne wyświetlenie opcji odrodzenia się, jeśli gracz zostanie powalony, gdy przebywa w menu zaproszenia do ekipy.
  • Naprawiono błąd sprawiający, że zakładka tworzenia przedmiotów pokazywała błędne ilości materiałów.
  • Naprawiono błąd powodujący wyświetlanie opcji odprawienia przy przeglądanych broniach.
  • Naprawiono błąd powodujący wyświetlanie interfejsu profitów podczas przeglądania broni nieumieszczonej w księdze kolekcji.
  • Naprawiono błąd powodujący wyświetlanie błędu typu „za mało PD” podczas odbierania nagród księgi kolekcji.
  • Naprawiono błąd powodujący brak bohatera-dowódcy na ekranie zakładki dowodzenia po powrocie z misji.
  • Usunięto opcję preferowania ulubionych, znacznik księgi kolekcji oraz opcję resetowania znaczników z menu „Więcej” na ekranie zasobów.

WYDAJNOŚĆ

Poprawki błędów

  • Naprawiono błąd powodujący zacinanie się gry podczas przełączania między zdolnościami i atakami w zwarciu.
  • Naprawiono błąd powodujący zacinanie się graczy podczas wczytywania misji w toku.
  • Naprawiono błąd powodujący zacinanie się graczy podczas wsiadania do EWKI.

BOHATEROWIE

  • Przedstawiamy Kyle’a z Bombowej Ekipy, nowego legendarnego Budowniczego!
    • Profit standardowy: Bombowy Strój
      • Zwiększa pancerz o 22 pkt.
    • Profit dowódcy: Bombowy Strój +
      • Zwiększa pancerz o 66 pkt.
    • Znajdziecie go w sklepie okolicznościowym od 11 kwietnia, godz. 2:00 czasu polskiego.
  • Dokonano reorganizacji strony załogi Mieciobrodego w księdze kolekcji.
  • Dodano Kyle’a z Bombowej Ekipy do działu pasażerów na gapę w księdze kolekcji.

Poprawki błędów

  • Naprawiono błąd sprawiający, że profit Baczcie, Piraci użyty jako profit dowódcy nie był wymieniany jako Baczcie, Piraci +.
  • Naprawiono błąd uniemożliwiający teleportację kul armatnich EWKI przy użyciu gadżetu Teleportera.
  • Naprawiono błąd umożliwiający uszkodzenie Bum-BAZY przy pomocy zdolności „Szarża” i „Uderzenie Burzące” Budowniczego.
  • Naprawiono błąd uniemożliwiający prawidłową aktualizację szczegółów przedmiotów podczas zmian zespołów bohaterów.
  • Naprawiono błąd powodujący nieuwzględnianie profitów dowódcy w obliczeniach statystyk w opisach.
  • Ekran wszystkich statystyk jest teraz prawidłowo aktualizowany po usunięciu profitu bohatera Mocne Pułapki.
  • Naprawiono błąd powodujący przycinanie tekstu opisu zdolności w panelu szczegółów bohatera.
  • Likwidacje przy użyciu Burzy Kunai z Kunaihilacją teraz poprawnie liczą się na potrzeby Kolekcji Kunai. (Sporo tu kunai!)
  • Naprawiono błąd sprawiający, że Miśtrzowska Moc nie zwiększała obrażeń, a Miśtrzowska Moc + nie zwiększała zasięgu.
  • Poprawiono opis profitu Kokosowy Interes +, który zawierał błędną wartość premii do obrażeń.

BRONIE I PRZEDMIOTY

  • Dwuplujka – steampunkowa strzelba
    • Wystrzeliwuje ze średnią celnością dwie breneki na średni dystans, ale ma mniejszą pojemność magazynka i dłużej się ją przeładowuje.
    • Dostępna w sklepie tygodniowym od 11 kwietnia, godz. 2:00 czasu polskiego, do 18 kwietnia, godz. 2:00 czasu polskiego.

Poprawki błędów

  • Naprawiono błąd powodujący wyświetlanie Teleportera trzymanego przez gracza na ekranie zwycięstwa.
  • Dodano brakującą środkową kropkę celownika Kanonady i Zemsty Jacka.
  • Naprawiono błąd sprawiający, że szósty profit Garłacza i rtęciowego LKM-u powodował zbyt duże zwiększenie obrażeń.
    • W związku z powyższą zmianą można teraz zresetować te bronie.
  • Naprawiono błąd sprawiający, że Baron zapewniał niewłaściwe materiały przy recyklingu.
  • Naprawiono błąd umożliwiający przesuwanie minibossów przy użyciu zdolności Szranki Sir Lancolota.
  • Naprawiono błąd powodujący odbijanie zdolności Szranki Sir Lancolota od kwasowych kałuż wrogów.
  • Naprawiono błąd pozwalający szarżować przez MISIA przy użyciu zdolności Szranki.
  • Naprawiono błąd uniemożliwiający zadanie obrażeń przez profit Steampunkowy Szrapnel, jeśli cel główny został zlikwidowany tym samym strzałem.
  • Naprawiono błąd czasami powodujący zwiększenie poziomu energii podczas używania Ataku Wirowego łomotacza parowego.
  • Naprawiono błąd sprawiający, że Atak Wirowy Łomotacza Parowego nie zadawał obrażeń przy pierwszym i ostatnim ciosie.
  • Naprawiono błąd powodujący wyświetlanie opcji awansu dla stworzonej pułapki Salwa Burtowa.
  • Naprawiono błąd uniemożliwiający blokowanie kul armatnich pułapki Salwa Burtowa przez osłonę super-osłaniacza.
  • Naprawiono błąd sprawiający, że gracz-Budowniczy blokował kule armatnie pułapki Salwa Burtowa.
  • Naprawiono błąd powodujący umieszczanie niewłaściwych profitów na drugim i piątym polu Zemsty Jacka.
    • Gracze, których pola zostały opróżnione, otrzymali zwrot wydanych zasobów.
  • Naprawiono błąd uniemożliwiający poprawne działanie silnych ataków.

ROZGRYWKA

Poprawki błędów

  • Naprawiono błąd sprawiający, że gracze dołączający ponownie do misji w toku nie posiadali żadnych zdolności bohatera, jeżeli zamknięto grę przed wyjściem ze strefy.
  • W strefie jesiennego miasta nie brakuje już ścian ani tekstur.
  • Naprawiono błąd sprawiający, że kilof 1 poziomu był widoczny podczas filmiku wstępu.
  • Naprawiono błąd powodujący zawieszenie się klienta gry podczas przechodzenia do lobby po dołączeniu do ekipy znajomego, która już jest w strefie.

WROGOWIE

Poprawki błędów

  • Naprawiono błąd powodujący wyświetlanie pasków zdrowia słabych punktów Króla Burzy, gdy nie można ich już uszkodzić.

EFEKTY DŹWIĘKOWE

  • Zaktualizowano odgłos ożywiania gracza przez medbota.

Poprawki błędów

  • Naprawiono błąd powodujący brak efektów dźwiękowych przy kilkukrotnym podnoszeniu przedmiotu tego samego rodzaju.
  • Naprawiono błąd powodujący zbyt długie odtwarzanie muzyki powalenia.
  • Naprawiono błąd powodujący zacinanie się odgłosu zakończenia dnia, jeśli wynik gracza właśnie się zwiększa.
  • Naprawiono błąd uniemożliwiający poprawne odtwarzanie odgłosów skoku Ninji z perspektywy innych graczy.
  • Ściszono środowiskową muzykę dżungli w Przystani Piratów.

Udowodnij, że nie jesteś BOTEM... *

POLECAM

Gry - sprawdź na Ceneo