Fortnite – aktualizacja 8.30
- Rajsi
- 14.04.2019
- 0
Dawno nie było więc warto przypomnieć sobie o Fortnite i podać nowości w najnowszej aktualizacji!
Furgonetka i karty restartu – Battle Royale
Do gry zostały dodane karty restartu oraz furgonetki. Jeśli ktoś z drużyny zostanie zlikwidowany to zostawia kartę restartu. Jego kolega może ją podnieść oraz dostarczyć do furgonetki, po czym członek drużyny, którego karta zostanie dostarczona zostanie odrodzony.
Wydarzenie Korsarska szczodrość – Battle Royale
Ahoj, szczury lądowe… Wskoczcie do gry i uzbrójcie się podczas wydarzenia Korsarska szczodrość! Codziennie testujcie swoje umiejętności w nowym trybie okresowym i zgarnijcie skarb w postaci nagród za ukończone darmowe wyzwania.
Nowy bohater – Ratowanie Świata
W sklepie okolicznościowy jest dostępny nowy bohater – Kyle z Bombowej Ekipy.
Burza beta: Zagubione w tranzycie – Ratowanie Świata
Nie zgubcie się… w tranzycie do tej nowej Burzy beta. Odszukajcie ciężarówki z zaopatrzeniem i wyślijcie je z powrotem w drogę!
SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE OD EPIC:
BATTLE ROYALE
TRYB OKRESOWY: LATAJĄCE WYBUCHY
Omówienie
Ten tryb łączy rozrywkowość Potężnych Wybuchów z plecakiem odrzutowym. Wystrzelcie w niebo i zdmuchnijcie pozostałych z powrotem do lobby!
Więcej informacji o trybie
- W tym trybie dostępne są jedynie bronie wybuchowe.
- W łupach luzem od czasu do czasu pojawiają się plecaki odrzutowe.
- Plecaki odrzutowe są dostępne tylko w tym trybie w Battle Royale.
- Skrócono przerwy w Burzy.
- Maksymalna rezerwa rakiet wynosi 120.
TRYB OKRESOWY: NAPARZANKA
Więcej informacji o trybie
- Zwiększono ilość likwidacji wymaganą do zwycięstwa ze 100 do 150
- Zmniejszono promień ostatniego kręgu burzy z 20000 do 12500, aby końcowa partia rozgrywki była bardziej chaotyczna
- Skrócono o minutę czas kurczenia się pierwszego okręgu, aby przyspieszyć rozpoczęcie walki
- Zwiększono szansę pojawienia się skrzyń i łupów luzem z 80-90% do 100%
- Zwiększono szansę pojawienia się automatycznego karabinu szturmowego w skrzyniach o 67%
- Zmniejszono szansę pojawienia się pistoletu z tłumikiem o 75%
- W zrzutach zaopatrzenia można teraz znaleźć dwie legendarne bronie i dwa dodatkowe przedmioty jednorazowego użytku
- Zwiększono szansę pojawienia się kompaktowego pistoletu maszynowego i strzelby-pompki w zrzutach zaopatrzenia o 50%
- Zmniejszono szansę pojawienia się wyrzutni rakiet o 50% w skrzyniach i o 67% w zrzutach zaopatrzenia
- Obniżono szansę pojawienia się pułapki z kolcami o 50% (tym samym podnosząc szansę pojawienia się paneli skokowych i Ognisk)
BRONIE I PRZEDMIOTY
- Furgonetka i karty restartu
- W większości ważniejszych miejsc na mapie dodano furgonetki restartu.
- Zlikwidowani członkowie drużyny pozostawiają swoje karty restartu, które mogą zebrać ich towarzysze z drużyny.
- Furgonetki i karty restartu są wyłączone w trybie gry solo, w trybach okresowych z dużymi drużynami, oraz we wszystkich trybach z możliwością odradzania się.
- Karty restartu pozostają w świecie gry przez 90 s po ich upuszczeniu.
- Czas podnoszenia karty: 0,5 s.
- Dostarczenie karty restartu do furgonetki przywróci sprawność każdemu członkowi drużyny, którego kartę dostarczono.
- Zebrane karty restartu może dostarczyć dowolny członek drużyny, niezależnie od tego, kto pierwotnie podniósł kartę.
- Czas użycia: 10 s.
- Po użyciu furgonetka restartu zaczyna się odnawiać i nie może zostać użyta przez kolejne 120 s.
- Zrestartowani członkowie drużyny wracają posiadając:
- 100 pkt. zdrowia
- 1 zwykły pistolet
- 36 lekkich nabojów
- 100 jedn. drewna
- Karabin piechoty
- Zmniejszono obrażenia z 40/42 do 38/40 pkt.
- Zmniejszono redukcję obrażeń przy maksymalnym dystansie z 26/28 do 32/34.
- Impulsy obrażeń stopniowych zadawanych przez strzałki pułapek nie będą już powodować powtarzalnych wstrząsów kamery.
Poprawki błędów
- Naprawiono błąd czasami blokujący ładowanie kolejnego strzału do strzelby po zmianie broni bez powtórnego wciśnięcia klawisza strzału.
- Naprawiono błąd powodujący nieuwzględnianie obrażeń Czepiaka, gdy był on przyczepiony do gracza, który przed wybuchem wsiadł do Kulojazdu.
- Naprawiono błąd powodujący dwukrotne odtwarzanie animacji strzału ze snajperki u innych graczy.
- Naprawiono opóźnienia trajektorii lotu granatów podczas ruchu i obrotu.
- Naprawiono błąd uniemożliwiający aktywację pułapek, gdy gracz zablokuje pole widzenia pułapki budowlą, która później ulega zniszczeniu.
- Naprawiono błąd czasami powodujący odtwarzanie odgłosów balonów podczas wsiadania do pojazdu bez aktywnych balonów.
- Naprawiono błąd uniemożliwiający prawidłowe przeładowanie broni jednostrzałowej w trybie celowania.
- Naprawiono błąd uniemożliwiający zwiększenie prędkości chodzenia dzięki papryce.
- Naprawiono błąd powodujący utrzymywanie się odgłosów rozkręcania/zwalniania Miniguna po przyśpieszeniu na deskolotce.
- Naprawiono błąd związany z użyciem tyrolki po skorzystaniu z panelu skokowego, przez co gracz mógł skakać wyżej.
- Naprawiono błąd powodujący odrzucanie graczy do tyłu przy strzale z pirackiej armaty do góry.
- Naprawiono błąd powodujący zacinanie się pirackich armat w stanie ciągłego obrotu w poziomie.
- Naprawiono błąd uniemożliwiający wyświetlenie efektów Łuku Bum Bum po włączeniu wizualizacji efektów dźwiękowych.
- Naprawiono błąd uniemożliwiający odtwarzanie odgłosów sygnalizujących trafienie w pojazd z Łuku Bum Bum.
- Naprawiono błąd powodujący wyświetlanie zbyt długich efektów śladu strzał z Łuku Bum Bum.
- Naprawiono błąd czasami powodujący przenikanie strzał z Łuku Bum Bum przez wrogów.
- Usunięto literówkę w komunikacie likwidacji z Łuku Bum Bum (w jęz. angielskim).
ROZGRYWKA
- Wydarzenie Korsarska szczodrość
- Codziennie od 10 do 15 kwietnia w grze będzie gościć nowy tryb okresowy.
- Wskakujcie do gry i kończcie darmowe wyzwania z nagrodami.
- Zwiększono częstotliwość pojawiania się map skarbów na czas trwania wydarzenia:
- W łupach luzem: zwiększono szansę z 0,25% do 0,5%
- W skrzyniach: zwiększono szansę z 1,55% do 3,05%
- Zmniejszyliśmy maksymalne punkty zdrowia Kulojazdu z 300 do 200.
- Wszystkie proporcje ekranu będą mieć to samo pionowe pole widzenia na komputerach PC i Mac.
- Niedługo we wszystkich trybach z rywalizacją rozdzielczość ultraszerokich monitorów będzie ograniczona do proporcji 16:9.
- Dodano osobne ustawienia czułości kontrolera dla trybów budowy i edycji budowli.
- Przy włączonej opcji Automatycznego sortowania przedmiotów jednorazowych do prawej aktywator lotni jest sortowany do prawej razem z resztą przedmiotów jednorazowych.
- Umożliwiono przełączanie przedmiotów z paska wyposażenia podczas lotu na lotni.
- Znaczniki trafień są teraz potwierdzane po stronie serwera.
- Otrzymaliśmy uwagi, że czasami znaczniki pojawiają się nawet wtedy, gdy strzały nie zadają obrażeń, więc opóźniliśmy ich wyświetlenie do momentu, gdy serwer potwierdzi trafienie.
- Naprawiono błąd uniemożliwiający odtwarzanie animacji reakcji na zranienie u graczy trafionych ze snajperki.
- Zmieniono sposób naliczania obrażeń Burzy tak, by gracze wchodzący na jej obszar otrzymywali obrażenia po określonym czasie.
- Pierwsze obrażenia gracze otrzymają 1 sekudę po wejściu w obszar burzy
Poprawki błędów
- Naprawiono błąd powodujący niezamierzoną edycję budowli za plecami graczy po cofnięciu się pod ścianę wzniesioną przez gracza.
- Gracze, którzy zginęli na skutek upadku w fazie rozgrzewki, nie będą już przyznawać likwidacji graczowi, który spowodował ten upadek.
- Naprawiono błąd powodujący ukrywanie pułapek pod niektórymi elementami podłogi, które niezupełnie pokrywały się z siatką terenu.
- Naprawiono błąd pozwalający graczom edytować połączone budowle tak, że unosiły się one w powietrzu zamiast ulegać zniszczeniu.
RYWALIZACJA W FORTNITE
- Nowy turniej – 13 i 14 kwietnia: otwarty turniej online Fortnite World Cup, tydzień 1 (z pulą nagród w wysokości 1 000 000 USD!)
- Najlepsi uczestnicy z każdego regionu serwerów zakwalifikują się do finałów Fortnite World Cup w Nowym Jorku. Więcej informacji na temat Fortnite World Cup oraz regulamin turnieju znajdziecie tutaj: https://www.epicgames.com/fortnite/competitive/events/world-cup
- Tryb gry solo
- Udział w tym wydarzeniu mogą wziąć tylko gracze, którzy już awansowali do ligi profesjonalnej w trybie Areny.
- Obowiązuje blokada regionalna – w danym tygodniu otwartego turnieju online gracze mogą uczestniczyć w turnieju kwalifikacyjnym tylko w jednym regionie serwerów. Region, który gracz wybierze przy okazji pierwszego meczu turnieju weekendowego będzie tym, który zostanie przypisany do tego gracza na resztę turnieju.
- Format:
- 13 kwietnia – runda 1: wszyscy uprawnieni gracze.
- 14 kwietnia – runda 2: 3000 najlepszych graczy rundy pierwszej.
- Nagrody turniejowe są teraz widoczne bezpośrednio w każdej sesji turnieju.
- Powtórki z serwerów są teraz dostępne w rankingach dla wszystkich graczy na komputerach PC – gracze mogą teraz oglądać powtórki najlepszych graczy z aktywnego serwera. W najbliższej przyszłości wprowadzimy tę możliwość na pozostałych platformach!
Poprawki błędów
- Zwiększono przejrzystość oznaczenia regionu właśnie przeglądanego turnieju.
WYDAJNOŚĆ
- Dokonano szeregu usprawnień wydajności wczytywania poziomów na konsolach Switch i Xbox One, aby zredukować występowanie rozmytych budynków.
- Poprawiono wydajność wczytywania tekstur oraz zredukowano narzut pamięci na konsoli Switch.
- Poprawiono wydajność pułapek.
- Poprawiono wydajność interfejsu wyzwań.
Poprawki błędów
- Usunięto przyczynę zacinania się gry w związku z pojawianiem się broni.
- Usunięto przyczynę zacinania się gry w związku z nagrywaniem powtórek.
- Wprowadzono poprawkę naprawiającą błąd niewidzialnych bohaterówe po swobodnym spadku.
EFEKTY DŹWIĘKOWE
- Nowy, szczególny odgłos lotu wrogów.
- Jest to raczej sygnał ostrzegawczy, który pomoże wam zauważyć przeciwnika spadającego na was z góry.
- Ściszono zapętlony odgłos budowania podczas wznoszenia budowli.
- Odgłos ten jest teraz tłumiony przez kroki wrogów oraz strzały.
- Zapobiega to powstawaniu niepotrzebnego hałasu, gdy gracze stawiają wiele budynków po kolei.
- Odrobinę pogłośniono kroki poniżej gracza.
- Pogłośniono odgłosy lądowania wrogów.
Poprawki błędów
- Naprawiono błąd powodujący wyciszanie odgłosów kroków wrogów oraz zmiany/przeładowania broni, gdy w pobliżu było ponad 5 graczy.
- Naprawiono błąd powodujący odtwarzanie niewłaściwego odgłosu uszkodzenia pojazdu przez Łuk Bum Bum.
INTERFEJS
- Opcje sterowania pojazdem można teraz ukryć w ustawieniach interfejsu.
- Dodano minimalną i maksymalną wartość do nakładki wyświetlającej liczbę klatek/s w grze. Dodano również opcję wyświetlania liczby klatek/s na wszystkich obsługiwanych platformach.
- Aktywacja głosu przyciskiem
- Opcja jest dostępna w menu na konsolach.
- Opcja jest domyślnie wyłączona na konsolach.
- Malowania można teraz stosować do większości rodzajów broni. Przedmioty nie wpadające w istniejące dla malowań kategorie można znaleźć w szafce w jednym polu zawierającym malowania różne.
- Pasek wytrzymałości pojazdów został dostosowany i wyświetla punkty wytrzymałości pojazdów.
Poprawki błędów
- Naprawiono błąd sprawiający, ze lista znajomych zawsze wyświetlała ikonę powiadomienia w menu głównym.
POWTÓRKI
Poprawki błędów
- Naprawiono rzadki błąd powodujący zawieszenie się gry przy wczytywaniu efektów podczas oglądania powtórki.
TRYB OBSERWATORA
Poprawki błędów
- Naprawiono błąd powodujący wyświetlanie u obserwatorów nieprawidłowych wartości niektórych przedmiotów, np. aktywatorów lotni.
WERSJA NA URZĄDZENIA MOBILNE
- Elementów interfejsu w rodzaju przycisku menu nie można już całkowicie przeciągnąć poza ekran za pomocą zmieniacza układu interfejsu.
Poprawki błędów
- Poprawiono stabilność gry poprzez naprawienie błędów dotyczących karty graficznej.
- Naprawiono błąd pozwalający na sterowanie dotykiem podczas gry przy użyciu kontrolera.
- Naprawiono błąd uniemożliwiający używanie emotek w trybie budowy/edycji.
- Naprawiono błąd utrudniający przeciąganie/upuszczanie przedmiotów na pasku szybkiego dostępu.
- Naprawiono błąd powodujący blokowanie się graczy w trybie edycji po szybkim przejściu do edycji i potwierdzeniu jej.
- Naprawiono również błąd sprawiający, że gracze czasami blokowali się w trybie edycji po szybkim przełączaniu między trybami budowy i edycji.
- Naprawiono błąd sprawiający, że trajektorie lotu przedmiotów miotanych były zawsze widoczne podczas lotu na lotni w wersji mobilnej.
TRYB KREATYWNY
WYSPY
- Dodano nową wyspę tropikalną
- Wyspa ta jest symetryczna i przewidziana do gier drużynowych.
- Dodano nową wyspę przybrzeżną
- Jest to nowa wersja wyspy tropikalnej, wykorzystująca nowy zestaw wojskowy.
Poprawki błędów
- Naprawiono błąd sprawiający, że gracze obserwujący grę byli uznawani za obecnych na wyspie nawet po jej opuszczeniu.
- Naprawiono błąd umożliwiający wygenerowanie zakopanego skarbu na wyspach kreatywnych.
- Naprawiono błąd sprawiający, że burza nie raniła graczy, gdy była maksymalnie ścieśniona pod koniec sesji.
ROZGRYWKA
- Gracze nie mogą już zostać zlikwidowani w centrum kreatywnym ani na placu zabaw.
- Gracze nie mogą już odradzać się ani zmieniać drużyn w trakcie gry.
- Ustawienie nieskończonej ilości zasobów obowiązuje teraz tylko podczas gry.
- Podczas tworzenia ilość zasobów jest zawsze nieskończona, o ile gracz ma uprawnienia do edycji.
- Dodano opcję włączenia/wyłączenia powierzchni z lawą na bloczkach.
- Znany problem: zbytnie zwiększenie rozmiaru bloku sprawia, że powierzchnia z lawą przestaje działać.
- Dodano opcję zmiany punktacji za wykonywanie trików pojazdami podczas gry.
- Umożliwia to wykorzystanie w grze punktacji mieszanej.
- Do licznika czasu dodano opcję ustalenia, czy ma on odliczać w górę, czy w dół.
- Dodano nowe kryteria punktacji na tablicy wyników.
- Wynik i czas: wynik, czas
- Wynik i likwidacja: wynik, likwidacje, powalenia, asysty
Poprawki błędów
- Dostosowano oświetlenie w trybie kreatywnym i na placach zabaw, by wyglądało podobnie, jak w Battle Royale.
- Naprawiono błąd sprawiający, że gracze byli nieśmiertelni przez 5 sek. po odrodzeniu się.
- Naprawiono błąd uniemożliwiający wyświetlenie symbolu nieskończoności na ikonach broni po włączeniu nieskończonej amunicji.
- Naprawiono błąd powodujący zwrócenie postaci gracza w niewłaściwym kierunku na początku gry.
- Naprawiono błąd powodujący teleportację graczy w niewłaściwe miejsce, jeśli odrodzili się oni w czasie restartu gry.
- Naprawiono błąd uniemożliwiający graczom odnoszenie obrażeń od burzy.
- Naprawiono kilka błędów powodujących utrzymywanie się efektów rozgrywki po wejściu na nową wyspę lub po restarcie gry.
- Przerobiono sposób resetowania efektów gry przy restarcie samej gry.
- Naprawiono błąd powodujący teleportację graczy w niewłaściwe miejsce pod koniec gry.
- Naprawiono błąd sprawiający, że paski zdrowia nie podążały poprawnie za modelami.
- Naprawiono błąd powodujący pojawianie się graczy w niewłaściwych miejscach po likwidacji gracza w momencie rozpoczynania gry.
- Naprawiono błąd pozwalający graczom odnosić obrażenia od upadku podczas rozpoczynania gry.
- Naprawiono błąd umożliwiający niszczenie pól lawy przy użyciu budowli graczy.
- Naprawiono błąd umożliwiający niszczenie pól lawy przy użyciu Infinity Blade.
- Naprawiono błąd zmniejszający szybkość przeszukiwania podniebnej skrzyni.
- Naprawiono błąd umożliwiający graczowi po odrodzeniu ranienie innych mimo włączonej nieśmiertelności graczy.
- Naprawiono błąd powodujący pojawianie się graczy w powietrzu po wejściu do fazy rozgrzewki, gdy wszystkie miejsca startu zostały zniszczone w czasie poprzedniego meczu.
- Naprawiono błąd uniemożliwiający wyświetlenie ekranu statystyk po zakończeniu gry w trybie kreatywnym.
- Naprawiono błąd sprawiający, że gracz stawał się niewrażliwy na obrażenia od Burzy, jeżeli po raz pierwszy wjechał na jej teren pojazdem.
- Naprawiono błąd powodujący nagłą zmianę orientacji kamery podczas swobodnego spadku na wyspach kreatywnych.
- Naprawiono błąd powodujący pojawianie się gracza w powietrzu w przypadku rozpoczęcia gry w trybie lotu.
BRONIE I PRZEDMIOTY
- Dodano plecak odrzutowy
- Legendarna klasa rzadkości.
- Aby uruchomić plecak odrzutowy, należy nacisnąć przycisk skoku, kiedy postać jest w powietrzu. Zapewnia on dodatkową mobilność.
- Czas lotu z plecakiem jest ograniczony; potem musi się on naładować ponownie.
- Plecak odrzutowy ładuje się, gdy nie jest używany.
- W trakcie lotu gracze nie mogą przejść w tryb celowania.
- Próba przejścia w tryb celowania na kontrolerze będzie skutkować uruchomieniem plecaka odrzutowego.
- Czas lotu z plecakiem jest ograniczony; potem musi się on naładować ponownie.
- Znany problem: Ustawienie nieskończonej amunicji nie obejmuje paliwa do plecaka odrzutowego.
Poprawki błędów
- Naprawiono błąd, który czasem powodował zawieszenie się serwera w sytuacji wielokrotnego niszczenia pojazdów zaraz po ich stworzeniu.
- Naprawiono błąd umożliwiający niszczenie rekwizytów przy użyciu Infinity Blade podczas gry w trybie likwidacji.
NARZĘDZIA KREATYWNE I SMARTFON
- Dodano nową funkcję: Wybór wielu obiektów!
- Pozwala ona na wybieranie kilku rekwizytów i pól budowli i przesuwanie ich wszystkich naraz!
- Aby przełączyć tryb wyboru, naciśnijcie klawisz R na klawiaturze lub krzyżak w prawo na kontrolerze. W wersji mobilnej dodaliśmy nowy przycisk wyboru wielu obiektów na stronie układu interfejsu.
- Wybrane rekwizyty i pola budowli będą zaznaczone na zielono.
- Można również przytrzymać przycisk, aby „zamalować” zaznaczeniem wybrane obiekty.
- Można wybrać do 20 rekwizytów lub pól budowli naraz.
- Po wybraniu jednego lub więcej obiektów możecie wycelować na nie i nacisnąć opcję Wytnij lub Kopiuj, aby je przenieść.
- Pamiętajcie, że wybrane obiekty będą się poruszać razem, więc jeśli razem z rekwizytami wybrano pola budowli, rekwizyty również będą wyrównywane do siatki budowy.
Poprawki błędów
- Poprawiono zbyt jasny efekt poświaty podczas edycji przy użyciu Smartfona.
- Naprawiono błąd powodujący desynchronizację rekwizytów między graczami, jeśli edytujący gracz anuluje wycięcie rekwizytu.
- Naprawiono błąd pozwalający graczom zachować Smartfon po powrocie do centrum.
- Naprawiono błąd powodujący chwilowe zaniki interfejsu pomocy Smartfona.
- Naprawiono błąd powodujący znikanie interfejsu Smartfona u gracza zlikwidowanego podczas noszenia krzaka.
- Usunięto problem związany z efektami holograficznego podglądu Smartfona na urządzeniach mobilnych.
- Naprawiono błąd powodujący znikanie interfejsu pomocy Smartfona u gracza, który wyposażył przedmiot z ekwipunku kreatywnego.
GOTOWCE
- Dodano 6 gotowców w stylu wojskowym.
- Dodano 8 galerii elementów wojskowych, składającą się z wariantów w kolorach drużyn.
- Dodano galerię cyfr wojskowych.
- Dodano galerię standardowych rekwizytów wojskowych.
- Dodano nową galerię oświetlenia wojskowego, która pozwala graczowi zmieniać kolor świateł.
- Znany problem: Światła wojskowe tracą kolor drużyny po wyłączeniu.
Poprawki błędów
- Naprawiono błąd sprawiający, że po zniszczeniu jednego elementu dachu z galerii chat rozpadało się ich kilka.
- Naprawiono błąd sprawiający, że niektóre rekwizyty mebli z gotowca wiejskich sklepów unosiły się w powietrzu.
- Naprawiono błąd sprawiający, że budowle graczy niszczyły wszystkie elementy z galerii pól lawy.
- Naprawiono błąd sprawiający, że elementy galerii zamku oraz galerii lodowego zbocza pojawiały się nad i pod postacią, jeśli skopiowano je przy włączonym wyrównywaniu do siatki.
- Naprawiono błąd sprawiający, że otwarcie skrzyni z Podium z galerii skrzyń i amunicji trwało znacznie dłużej, niż otwarcie zwykłej skrzyni.
- Naprawiono błąd sprawiający, ze galeria kręgów miała niewidzialny model kolizji, który nie ulegał zniszczeniu razem z nią.
- Naprawiono błąd sprawiający, ze galeria zamku miała niewidzialny model kolizji, gdy umieszczono ją nad ziemią.
- Naprawiono błąd sprawiający, że gotowiec wiejskiego zegara zawierał pojemnik z amunicją oraz przedmioty.
- Naprawiono błąd sprawiający, że element „Stage_DJ_TurnTables_C” zapewniał drewno zamiast metalu.
- Naprawiono błąd powodujący przenikanie kilku elementów z gotowca wiejskich sklepów przez podłogę.
- Naprawiono błąd sprawiający, że niektóre elementy gotowca wiejskich sklepów unosiły się w powietrzu.
- Naprawiono błąd sprawiający, że po zniszczeniu jednego elementu dachu z galerii chat rozpadało się ich kilka.
- Naprawiono błąd w nazwie galerii rekwizytów w ekwipunku kreatywnym (dotyczy jęz. angielskiego).
URZĄDZENIA
- Ustawienia urządzeń teraz otwierają się od razu po naciśnięciu przycisku użycia.
- Obszar przejmowany
- W trybie edycji upuśćcie przedmiot z ekwipunku na obszarze przejmowanym – w ten sposób określicie przedmiot do przejęcia.
- W trybie gry wejdźcie w obszar przejmowany i wyrzućcie z ekwipunku „przedmiot do przejęcia”, a zwiększy to was wynik.
- Ustawiając promień przejmowanego obszaru możecie zmienić jego rozmiar, od 1/16 pola do 5 pól.
- Ustawiając wartość punktową dostosujecie liczbę punktów za każdy przejęty przedmiot – od 1 do 100 pkt.
- W trybie edycji upuśćcie przedmiot z ekwipunku na obszarze przejmowanym – w ten sposób określicie przedmiot do przejęcia.
- Przedmioty jednorazowe – galeria
- Skokskały
- Pozwalają wykonywać karkołomne skoki przez pewien czas.
- Grzyby
- Przywracają 5 pkt. osłony od razu po zjedzeniu.
- Jabłka
- Przywracają 5 pkt. zdrowia od razu po zjedzeniu.
- Banany
- Przywracają 5 pkt. zdrowia od razu po zjedzeniu.
- Papryki
- Po zjedzeniu papryka od razu przywraca 5 pkt. zdrowia, a także zwiększa prędkość ruchu o 20% na 10 sek.
- Skokskały
- Ściszono odgłosy sekwencera muzycznego i przestrzeni raniących o 50%.
- Dodano opcję celów strzelnicy, pozwalające ustalić widoczność ich pasków zdrowia (lub jej brak).
- Aktualizacje generatorów stworów
- Zmieniono nazwę opcji „Promień pojawiania się (od środka)” na „Maksymalna odległość pojawiania się”.
- Do maksymalnej odległości pojawiania się dodano wartości 1 pola i 1/2 pola.
- Usunięto przyczynę zawieszania się gry w związku z używaniem tego urządzenia.
Poprawki błędów
- Naprawiono błąd uniemożliwiający wyświetlanie przynależności do drużyny na miejscach startu graczy.
- Naprawiono błąd umożliwiający zachowanie generatorów stworów poza grą.
- Naprawiono błąd sprawiający, że pojazdy wydawały odgłos uszkodzenia w pobliżu sekwencera muzycznego.
- Naprawiono błąd powodujący widoczność generatorów oraz innych urządzeń podczas odliczania do rozpoczęcia gry.
- Naprawiono błąd sprawiający, że paski zdrowia nachodziły na cele strzelnicy, gdy te się wysuwały.
- Naprawiono błąd powodujący widoczność w grze strefy sekwencera muzycznego oraz fali, nawet po wyłączeniu opcji widoczności strefy podczas gry.
- Naprawiono błąd sprawiający, że opcja „Czas dodawany po strąceniu” nie działała w przypadku cele strzelnicy.
- Naprawiono błąd sprawiający, że generatory stworów nie przestawały działać w trybie edycji, jeśli umieszczono je na pochylni.
- Naprawiono błąd pozwalający stworom przechodzić przez granicę wyspy innego gracza.
- Naprawiono błąd uniemożliwiający działanie ustawień drużyny dla miejsc startu graczy z drużyn 3-16.
- Naprawiono błąd powodujący brak reakcji na zmianę ustawień zdrowia/osłon w urządzeniach ustawienia drużyny, dopóki wszyscy gracze nie opuścili meczu i nie powrócili.
- Naprawiono błąd powodujący brak widoczności efektów graficznych trafienia w cele strzelnicy.
- Naprawiono błąd sprawiający, że usunięcie obiektów galerii celów usuwało więcej pamięci, niż te obiekty pierwotnie zajmowały.
- Naprawiono błąd sprawiający, że gracze nie otrzymywali broni w trybie lotu, gdy grę rozpoczęto przy pomocy urządzenia ekwipunku i ustawień drużyny.
- Naprawiono błąd sprawiający, że generator przedmiotów tworzył bronie od razu, a nie po upływie ustalonego czasu.
- Naprawiono błąd sprawiający, że ruchome cele strzelnicy pojawiały się z opóźnieniem, gdy były umieszczane jako kopie.
- Naprawiono błąd sprawiający, że ruchome cele strzelnicy po odznaczeniu kopii miały chwilowe duplikaty.
INTERFEJS I OPCJE SPOŁECZNOŚCIOWE
- Dodano ustawienie czasu wyświetlania zwycięzcy, pokazujące zwycięzcę po zakończeniu gry.
- Dodano ustawienie czasu wyświetlania tabeli wyników, określające, jak długo tablica wyników będzie widoczna po zakończeniu gry.
- Interfejs śledzenia wyników zawiera teraz 3 najwyższe wyniki w grze!
Poprawki błędów
- Naprawiono błąd uniemożłiwiający korzystanie z przycisków nachodzących na interfejs usuwania błędów w sieci.
- Naprawiono błąd powodujący wyświetlanie interfejsu w wersji mobilnej podczas zmiany scen gry.
- Naprawiono błąd sprawiający, że gry zakończone remisem nie były odpowiednio oznaczone w interfejsie.
- Naprawiono błąd uniemożliwiający poprawne wyświetlanie przycisków opuszczenia trybu kreatywnego i opuszczenia placu zabaw w niektórych językach.
- Naprawiono błąd sprawiający, że przyciski opuszczenia trybu kreatywnego i opuszczenia placu zabaw nosiły nazwę „Opuść mecz” w innych miejscach interfejsu.
- Naprawiono błąd powodujący wyświetlanie paska budowy podczas swobodnego spadku po odrodzeniu się.
- Naprawiono błąd powodujący pozostawanie elementów interfejsu na ekranie podczas ekranów wczytywania.
RATOWANIE ŚWIATA
MISJE I SYSTEMY
- Burza beta: Zagubione w tranzycie
- Straciliśmy ciężarówki z zaopatrzeniem; znajdź je i ponownie wyślij w drogę!
- Masz 15 minut na odszukanie 5 ciężarówek i aktualizację ich systemów GPS, by mogły odnaleźć drogę. Niektóre z nich są na terenie opanowanym przez wrogów, inne są atakowane lub wymagają uzupełnienia paliwa.
- Większość terenu pokrywa burza, a strefa bezpieczna się przemieszcza! Uratuj wszystkie ciężarówki i przetrwaj burzę do czasu ewakuacji.
- Straciliśmy ciężarówki z zaopatrzeniem; znajdź je i ponownie wyślij w drogę!
- Misja „Zlikwiduj i zbierz” wchodzi teraz w skład normalnej rotacji misji i nie jest już burzą beta.
- Dodano 3 nowe opcje celów dodatkowych:
- Likwidacje z karabinu snajperskiego
- Likwidacje bronią białą
- Likwidacje przy użyciu pułapek
- Losowe starcia rozpoczynają się teraz wcześniej, a odstępy między nimi uległy skróceniu
- Gdy burza osiągnie maksymalne skupienie, starcia mocno przybierają na sile.
- Zwiększono wymaganą liczbę próbek do osiągnięcia celów:
- Kamienny Las – bez zmian
- Deskogród – z 15 do 20
- Dolina Samowitości – z 15 do 25
- Twine Peaks – z 15 do 30
- Dodano 3 nowe opcje celów dodatkowych:
Poprawki błędów
- Naprawiono błąd powodujący desynchronizację bomby w misjach dostarczenia bomby.
- Naprawiono błąd uniemożliwiający użycie bomby przez gracza, który dołączył do trwającej misji dostarczenia bomby.
- Naprawiono błąd uniemożliwiający użycie sterowania misją wystrzelenia rakiety, gdy złożono Bluglut, zanim Ray skończyła mówić.
INTERFEJS
- Zdolności posiadające użycia teraz mają kołowy wskaźnik czasu odnowienia wokół nich, oznaczający czas pozostały do przygotowania kolejnego użycia.
- Zdolności, których nie można użyć z powodu braku energii, będą teraz oznaczane ikoną baterii.
Poprawki błędów
- Naprawiono błąd uniemożliwiający przy użyciu kontrolera dostęp do informacji o nagrodach na ekranie wyboru bohaterów do ekspedycji.
- Funkcje tworzenia amunicji i ustawiania wartości minimalnej przycisków suwaków w interfejsie wzywania obrońców nie są już przypisane do tego samego przycisku kontrolera.
- Naprawiono błąd powodujący blokowanie się przycisku badań w jednym miejscu.
- Pakiety kart do wyboru z początkowej sekwencji lam będą teraz pokazywać odpowiedni kolor mitycznych bohaterów.
- Naprawiono błąd powodujący wyświetlanie znacznika 0 pkt. obrażeń przy obiektach ulegających zniszczeniu bez doznawania uszkodzeń.
- Naprawiono błąd uniemożliwiający wyświetlenie palety edycji podczas edycji elementu budowli.
- Naprawiono błąd powodujący wyłączanie efektów środowiskowych burzy, gdy na ekranie wyboru mapy pokazało się okienko menu.
- Naprawiono błąd uniemożliwiający poprawną aktualizację ilości materiałów podczas samouczka.
- Ikony interfejsu zakładki obrońców nie będą już nachodzić na inne elementy interfejsu.
- Przycisk rozpoczęcia w lobby będzie wyglądał na wyłączony, dopóki nie pojawi się misja, którą gracze mogą rozpocząć.
- Usunięto problem dotyczący sterowania kontrolerem na ekranie podsumowania łupów.
- Naprawiono błąd powodujący wyświetlanie niewłaściwego sztandaru i poziomu mocy graczy w lobby i/lub menu zarządzania ekipą.
- Naprawiono błąd uniemożliwiający poprawne wyświetlenie opcji odrodzenia się, jeśli gracz zostanie powalony, gdy przebywa w menu zaproszenia do ekipy.
- Naprawiono błąd sprawiający, że zakładka tworzenia przedmiotów pokazywała błędne ilości materiałów.
- Naprawiono błąd powodujący wyświetlanie opcji odprawienia przy przeglądanych broniach.
- Naprawiono błąd powodujący wyświetlanie interfejsu profitów podczas przeglądania broni nieumieszczonej w księdze kolekcji.
- Naprawiono błąd powodujący wyświetlanie błędu typu „za mało PD” podczas odbierania nagród księgi kolekcji.
- Naprawiono błąd powodujący brak bohatera-dowódcy na ekranie zakładki dowodzenia po powrocie z misji.
- Usunięto opcję preferowania ulubionych, znacznik księgi kolekcji oraz opcję resetowania znaczników z menu „Więcej” na ekranie zasobów.
WYDAJNOŚĆ
Poprawki błędów
- Naprawiono błąd powodujący zacinanie się gry podczas przełączania między zdolnościami i atakami w zwarciu.
- Naprawiono błąd powodujący zacinanie się graczy podczas wczytywania misji w toku.
- Naprawiono błąd powodujący zacinanie się graczy podczas wsiadania do EWKI.
BOHATEROWIE
- Przedstawiamy Kyle’a z Bombowej Ekipy, nowego legendarnego Budowniczego!
- Profit standardowy: Bombowy Strój
- Zwiększa pancerz o 22 pkt.
- Profit dowódcy: Bombowy Strój +
- Zwiększa pancerz o 66 pkt.
- Znajdziecie go w sklepie okolicznościowym od 11 kwietnia, godz. 2:00 czasu polskiego.
- Profit standardowy: Bombowy Strój
- Dokonano reorganizacji strony załogi Mieciobrodego w księdze kolekcji.
- Dodano Kyle’a z Bombowej Ekipy do działu pasażerów na gapę w księdze kolekcji.
Poprawki błędów
- Naprawiono błąd sprawiający, że profit Baczcie, Piraci użyty jako profit dowódcy nie był wymieniany jako Baczcie, Piraci +.
- Naprawiono błąd uniemożliwiający teleportację kul armatnich EWKI przy użyciu gadżetu Teleportera.
- Naprawiono błąd umożliwiający uszkodzenie Bum-BAZY przy pomocy zdolności „Szarża” i „Uderzenie Burzące” Budowniczego.
- Naprawiono błąd uniemożliwiający prawidłową aktualizację szczegółów przedmiotów podczas zmian zespołów bohaterów.
- Naprawiono błąd powodujący nieuwzględnianie profitów dowódcy w obliczeniach statystyk w opisach.
- Ekran wszystkich statystyk jest teraz prawidłowo aktualizowany po usunięciu profitu bohatera Mocne Pułapki.
- Naprawiono błąd powodujący przycinanie tekstu opisu zdolności w panelu szczegółów bohatera.
- Likwidacje przy użyciu Burzy Kunai z Kunaihilacją teraz poprawnie liczą się na potrzeby Kolekcji Kunai. (Sporo tu kunai!)
- Naprawiono błąd sprawiający, że Miśtrzowska Moc nie zwiększała obrażeń, a Miśtrzowska Moc + nie zwiększała zasięgu.
- Poprawiono opis profitu Kokosowy Interes +, który zawierał błędną wartość premii do obrażeń.
BRONIE I PRZEDMIOTY
- Dwuplujka – steampunkowa strzelba
- Wystrzeliwuje ze średnią celnością dwie breneki na średni dystans, ale ma mniejszą pojemność magazynka i dłużej się ją przeładowuje.
- Dostępna w sklepie tygodniowym od 11 kwietnia, godz. 2:00 czasu polskiego, do 18 kwietnia, godz. 2:00 czasu polskiego.
Poprawki błędów
- Naprawiono błąd powodujący wyświetlanie Teleportera trzymanego przez gracza na ekranie zwycięstwa.
- Dodano brakującą środkową kropkę celownika Kanonady i Zemsty Jacka.
- Naprawiono błąd sprawiający, że szósty profit Garłacza i rtęciowego LKM-u powodował zbyt duże zwiększenie obrażeń.
- W związku z powyższą zmianą można teraz zresetować te bronie.
- Naprawiono błąd sprawiający, że Baron zapewniał niewłaściwe materiały przy recyklingu.
- Naprawiono błąd umożliwiający przesuwanie minibossów przy użyciu zdolności Szranki Sir Lancolota.
- Naprawiono błąd powodujący odbijanie zdolności Szranki Sir Lancolota od kwasowych kałuż wrogów.
- Naprawiono błąd pozwalający szarżować przez MISIA przy użyciu zdolności Szranki.
- Naprawiono błąd uniemożliwiający zadanie obrażeń przez profit Steampunkowy Szrapnel, jeśli cel główny został zlikwidowany tym samym strzałem.
- Naprawiono błąd czasami powodujący zwiększenie poziomu energii podczas używania Ataku Wirowego łomotacza parowego.
- Naprawiono błąd sprawiający, że Atak Wirowy Łomotacza Parowego nie zadawał obrażeń przy pierwszym i ostatnim ciosie.
- Naprawiono błąd powodujący wyświetlanie opcji awansu dla stworzonej pułapki Salwa Burtowa.
- Naprawiono błąd uniemożliwiający blokowanie kul armatnich pułapki Salwa Burtowa przez osłonę super-osłaniacza.
- Naprawiono błąd sprawiający, że gracz-Budowniczy blokował kule armatnie pułapki Salwa Burtowa.
- Naprawiono błąd powodujący umieszczanie niewłaściwych profitów na drugim i piątym polu Zemsty Jacka.
- Gracze, których pola zostały opróżnione, otrzymali zwrot wydanych zasobów.
- Naprawiono błąd uniemożliwiający poprawne działanie silnych ataków.
ROZGRYWKA
Poprawki błędów
- Naprawiono błąd sprawiający, że gracze dołączający ponownie do misji w toku nie posiadali żadnych zdolności bohatera, jeżeli zamknięto grę przed wyjściem ze strefy.
- W strefie jesiennego miasta nie brakuje już ścian ani tekstur.
- Naprawiono błąd sprawiający, że kilof 1 poziomu był widoczny podczas filmiku wstępu.
- Naprawiono błąd powodujący zawieszenie się klienta gry podczas przechodzenia do lobby po dołączeniu do ekipy znajomego, która już jest w strefie.
WROGOWIE
Poprawki błędów
- Naprawiono błąd powodujący wyświetlanie pasków zdrowia słabych punktów Króla Burzy, gdy nie można ich już uszkodzić.
EFEKTY DŹWIĘKOWE
- Zaktualizowano odgłos ożywiania gracza przez medbota.
Poprawki błędów
- Naprawiono błąd powodujący brak efektów dźwiękowych przy kilkukrotnym podnoszeniu przedmiotu tego samego rodzaju.
- Naprawiono błąd powodujący zbyt długie odtwarzanie muzyki powalenia.
- Naprawiono błąd powodujący zacinanie się odgłosu zakończenia dnia, jeśli wynik gracza właśnie się zwiększa.
- Naprawiono błąd uniemożliwiający poprawne odtwarzanie odgłosów skoku Ninji z perspektywy innych graczy.
- Ściszono środowiskową muzykę dżungli w Przystani Piratów.
Tagi:aktualizacja / epic games / fortnite / informacje / lista / nowości / szczegóły / zmiany