Gry Newsy

Fortnite – kolejna aktualizacja!

Epic Games dodaje do Fortnite kolejne nowości poprzez najnowszą aktualizacje!
Jest to także poprawa kilku błędów, które pojawiały się w grze.

Do Battle Royale została dodana nowa, potężna broń – MINIGUN!

Przytulne ognisko, które regeneruje zdrowie zostało dodane także do trybu Ratowania Świata!

 

OTO LISTA WSZYSTKIM ZMIAN WPROWADZONYCH W AKTUALIZACJI 2.4.0

OGÓLNE

Poprawki błędów
  • Naprawiono błąd powodujący niepotrzebnie wydłużony czas oczekiwania u niektórych graczy w kolejce podczas logowania do gry.
  • Naprawiono błąd powodujący, że niektórzy gracze musieli nadal czekać w kolejce, mimo iż licznik zakończył już odliczanie.

BATTLE ROYALE

BRONIE

  • Pistolet z tłumikiem
    • Zmniejszono szansę na zdobycie wariantu rzadkiego o 20%.
    • Zmniejszono szansę na zdobycie wariantu legendarnego o 30%.

ROZGRYWKA

Dodano opcję „Automatyczny bieg (kontroler)”.
Opcja ta włącza lub wyłącza funkcję automatycznego biegu przy sterowaniu kontrolerem.
Funkcję automatycznego biegu, wprowadzoną w wersji 2.3.0, włącza się naciskając dwukrotnie lewy drążek kontrolera.

Poprawki błędów

  • Poprawiono kilka obszarów, które znajdowały się nieco poniżej poziomu podłogi.
    • Powodowało to niekiedy, że większa część budowli pojawiała się pod ziemią.
  • Gracze mogą od teraz strzelać przez bramkę na boisku piłki nożnej.

OGÓLNE

  • Dodano suwak “Rozdzielczość 3D” do opcji grafiki na komputerach PC i Mac.
    • Ta nowa opcja pozwala na zmianę rozdzielczości świata 3D, nie wpływając jednocześnie na interfejs użytkownika.
    • Zasięg obejmuje rozdzielczość od 640×480 aż do wybranej rozdzielczości ekranu. Używanie niższej rozdzielczości 3D może znacząco podwyższyć liczbę wyświetlanych klatek na sekundę.
    • Wybór jednego spośród ogólnych poziomów grafiki sprawi, że odpowiadająca mu rozdzielczość 3D zostanie dopasowana automatycznie.
Poprawki błędów
  • Naprawiono błąd powodujący zawieszenie się klienta gry, wywoływany przez efekt dźwiękowy.
  • Usunięto błąd uniemożliwiający graczom wyłączenie wyciszenia innych graczy na ekranie lobby.
  • Naprawiono błąd powodujący wyświetlanie się niewłaściwej postaci na ekranie lobby.
  • Poprawiono błąd sprawiający, że całe partie ścian podświetlały się podczas patrzenia na drzwi.

WYDAJNOŚĆ

Poprawki błędów
  • Klient gry nie będzie się już odtąd zacinał po zalezieniu w grze Beczki Obfitości.
  • Poprawiono wydajność silnika gry przy przetwarzaniu przypadków nachodzenia na siebie elementów.
  • Zredukowano użycie przepustowości sieci, gdy gracze poruszają się oraz gdy stoją nieruchomo.

INTERFEJS

Tryb obserwatora
  • Dodano licznik obserwatorów do interfejsu w grze. To małe oczko w lewym dolnym rogu ekranu, pojawiające się, gdy ktoś przygląda się rozgrywce. W każdej chwili można wyłączyć tę opcję w menu ustawień – opcja „Liczba obserwujących”.
Poprawki błędów
  • Usunięto zbędny przycisk pojawiający się po lewej stronie widżetu z wiadomościami.
  • Dodano podświetlenie dookoła pól z przedmiotami, widoczne po wybraniu przedmiotu podczas przeglądania sklepu na konsolach.
  • Naprawiono błąd, który powodował pojawianie się starego menu kołowego. Menu to nie jest już używane do wybierania pułapek.
  • Naprawiono błąd, powodujący, że ikony broni nie wyświetlały się niekiedy poprawnie w pasku wyposażenia.
  • Naprawiono na mapie i minimapie kilka miejsc, które były renderowane jako czarne plamy.
  • Naprawiono błąd, powodujący, że w trakcie podglądu emotek w szafce lub sklepie podłoga pod stopami postaci nie wyświetlała się.
  • Naprawiono błąd, który powodował przesunięcie emotek przy odtwarzaniu ich po kolei.

GRAFIKA I ANIMACJA

  • Zoptymalizowano efekt kolorystyczny broni oraz przedmiotów wskazujący na stopień ich rzadkości tak, by poprawić ogólną wydajność.
    • Kolory mogą wydawać się nieco zmienione.
Poprawki błędów
  • Poprawiono prędkość animacji wypijania 15-sekundowej Beczki Obfitości.

DŹWIĘK

Poprawki błędów
  • Poprawiono odczucie przestrzenności efektów dźwiękowych skrzyni z łupem dzięki podwyższeniu poziomu głośności w przypadku, gdy celownik gracza jej na nią skierowany.
  • Usunięto odgłosy zakłóceń telewizorów umieszczonych w pokojach.
  • Usunięto problem związany z kierunkiem rozchodzenia się dźwięku, kiedy inny gracz zmieniał broń na strzelbę.
  • Usunięto odgłosy kroków z emotek tańca.

ŚWIAT GRY

Poprawki błędów
  • Naprawiono brak wykrywania kolizji w jednym z okien Wykrzywionych Wież.
  • Naprawiono błąd powodujący, iż krajobraz wydawał się poszarpany na średnich dystansach.
  • Naprawiono migające artefakty, które można było niekiedy dostrzec na powierzchni rzek z poziomu busa bojowego.
  • Naprawiono błąd powodujący, że dwa przedmioty pojawiały się w tej samej lokacji niedaleko Samotnego Schroniska.
  • Usunięto niektóre z widocznych szczelin w geometrii terenu niedaleko Akrów Anarchii.
  • Wyłączono kolizję pnącz na Mokrych Moczarach.

​​​​​​​NAPRAWIONE BŁĘDY:

  • Niewłaściwy fragment budowli może zostać podświetlony, gdy gracz szybko wejdzie w tryb budowania i zamieni fragmenty budowli.
  • Gracze korzystający z komputerów Mac nie widzą celownika w przypadku korzystania z karabinu snajperskiego lub karabinu szturmowego z lunetą.
  • Korzystanie z Przytulnego ogniska w lobby zapewnia graczom pełny pasek tarczy nad paskiem zdrowia po wyskoczeniu z busa bojowego.
  • Imiona graczy z drużyny nie wyświetlają się w trybie obserwatora
  • Rozdzielczość gry na konsoli PS4 jest znacząco niższa niż wcześniej.

ZNANE BŁĘDY:​​​​​​​

  • Skrzynie niekiedy nie zawierają łupów.​​​​​​​
  • Nie można używać pierwszej znalezionej broni.
  • Nie można otwierać już menu pauzy, jeżeli gracz został powalony w trybie budowania.

RATOWANIE ŚWIATA

NAJWAŻNIEJSZE ZMIANY

Menu kontekstowe nareszcie są w grze!
Dodano więcej opcji podczas interakcji z przedmiotami w oddziale bohatera, oddziałach ocaleńców i zbrojowni. Można teraz również dodawać schematy i ludzi bezpośrednio do Księgi Kolekcji!
Przytulne ognisko
  • Wszyscy sojusznicy i obrońcy na obszarze obejmującym 3×3 pola dookoła ogniska stopniowo odzyskują punkty zdrowia. Pułapka działa, dopóki nie wyczerpią się punkty trwałości. Schemat Przytulnego ogniska jest dostępny w sklepie okresowym.

Dwa nowe rodzaje ekspedycji

  • Polowanie na ludzi: darmowa ekspedycja, która pozwala zebrać niewielką ilość ludzi (zasobu).
  • Polowanie na pułapki: ten rodzaj ekspedycji umożliwi zdobycie nowych pułapek.
  • Wprowadzono korekty mające na celu zbalansowanie niektórych z dostępnych już ekspedycji.
    • Poprawiono nagrody, obniżając nieco koszty ekspedycji.
    • Będziemy wprowadzać kolejne zmiany, by bez przerwy ulepszać ten aspekt gry! Dajcie nam znać, co sądzicie o zmianach!

BOHATEROWIE

Poprawki błędów
  • Obszar działania Uderzenia Burzącego będzie odtąd na samym początku skuteczniej trafiał we wrogów znajdujących się przed Rubieżnikiem.
  • Naprawiono efekty wizualne, które dotychczas nie znikały po tym, gdy gracz został uleczony przez Doktora BAZĘ.
    • Ponadto efekt działania Doktora BAZY będzie odtąd okresowy. Jak dotąd obejmował on graczy, gdy tylko ci dotknęli odpowiedniej BAZY.

MISJE

Poprawki błędów
  • Pustaki z obozów nie będą się już pojawiać pod spodem mapy.

INTERFEJS

Poprawki błędów
  • Naprawiono problemy związane z działaniem interfejsu transferu wewnątrz strefy w przypadku poważnie przepełnionego magazynu burzowej tarczy.
    • Uwaga: W niedalekiej przyszłości otrzymanie nagród z ekspedycji w przypadku, gdy magazyn burzowej tarczy będzie przepełniony, przestanie być możliwe. Przestrzeganie limitu magazynu jest ważne dla bezpiecznego przechowywania przedmiotów gracza.
  • Poprawiono opis granatu odłamkowego, aby odzwierciedlić ostatnie zmiany w profitach Wynocha! oraz Bomba Kasetowa.
    • Bomba Kasetowa: powoduje 6 eksplozji wokół miejsca uderzenia. Każda z nich zadaje 25% obrażeń bazowych.
    • Wynocha!: zostawia po wybuchu pole energii, które co sekundę zadaje 15% początkowych obrażeń. Efekt trwa 10 sekund.
  • Poprawiono opis profitu Kardiosprzężenie Zwrotne, by poprawnie wyświetlał bazową wartość leczenia w wysokości 15, a nie 13 punktów.
  • Poprawiono wiele błędów w opisach.

OGÓLNE

  • Kilka lam zniknęło ze sklepu: podwójna lama, piątka lam, sześciopak lam, dziewiątka lam.
    • Wersje 3, 7 oraz 10 lam nadal znajdują się w grze. Usunęliśmy cześć z nich, by można było bardziej skupić się na pozostałych lamach tego typu.
  • Zbalansowano startową ilość amunicji broni dystansowych, kiedy gracz podnosi je w świecie gry.

NAPRAWIONE BŁĘDY:​​​​​​​

  • Legendarny klucz transformacji bohatera zawiera opis i ilustrację klucza obrońcy.​​​​​​​
  • Grafiki bohaterów i obrońców nie wyświetlają się podczas przeglądania w zbrojowni.

ZNANE PROBLEMY

  • Gracze nie mogą niekiedy wybrać ulepszenia łupu po otwarciu ulepszlamy.
  • Przedmioty w Księdze Kolekcji nie mogą być ulepszane po opuszczeniu strefy.
  • Podczas sprawdzania przedmiotu znajdującego się w ekwipunku gracza obraz może nie wyświetlać się poprawnie.
  • Upuszczone przedmioty mogą być niewidoczne dla graczy; to rzadki błąd i nadal mogą one być podnoszone.
  • Ikony graczy z drużyny nie pojawiają się na pełnoekranowej mapie.
  • Gra zacina się w trakcie zmiany dnia w strefie.
  • Gracz mógł nie mieć możliwości wyedytowania zbudowanej struktury.
  • Prędkość otwierania skrzyni z łupem jest niższa niż zwykle.
  • Profit taktyczny Skład Porcelany nie skaluje obrażeń na wyższych mapach.
  • Otworzenie podglądu ocaleńca lub obrońcy przydzielonego już w zakładce oddziałów sprawia, że jego portret pozostawał na stałe w tle.
  • Włączenie lub wyłączenie opcji Pokaż plecak nie daje żadnego efektu.
  • Trofeum Playstation nie jest przyznawane w trybie Ratowania Świata.
  • Obrońca przywołany na drugie stanowisko pojawia się z wcześniej używaną bronią.
  • Sortowanie według nazw nie działa w przypadku wszystkich przedmiotów z listy schematów.
  • Licznik bluglutu nie działa podczas gry w drużynach.
  • Auta kombi nie mają pasków zdrowia ani słabych punktów.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Udowodnij, że nie jesteś BOTEM... *