Gry Newsy

Fortnite – aktualizacja 4.3

Epic Games znów aktualizuje Fortnite’a.
Nowości są w trybie Battle Royale oraz w kampanii Ratowanie świata.

Wózki na zakupy – Battle Royale

Dodano wózki na których mogą jeździć dwie osoby, pasażer może strzelać.

 

Śledzenie postępów w wyzwaniach – Battle Royale

Do interfejsu gry dodano nowe elementy, dzięki którym gracze mogą śledzić swoje postępy w wyzwaniach w trakcie rozgrywki.

 

Część druga wydarzenia Hit Ekranu – Ratowanie Świata]

Druga część zatytułowana jest Narodziny Bohatera. Spotkajcie się ponownie z Ray, by połączyć siły w walce o ocalenie Kulomiota.

 

BATTLE ROYALE

BRONIE I PRZEDMIOTY

  • Do kategorii przekąsek dodano nowy element: grzyby.
    • Grzyby zapewniają 5 punktów osłony (aż do 100).
    • Można je znaleźć w ciemnych lasach i na bagnach.

Poprawki błędów

  • Wskaźnik poziomu paliwa w plecaku odrzutowym będzie odtąd wyświetlać się poprawnie po przełączeniu się na inny plecak odrzutowy.
  • Pułapki, które dotąd czekały z aktywacją do ukończenia budowy struktury gracza, teraz aktywują się od razu.
  • Automat do sprzedaży przedmiotów nie będzie odtąd można zniszczyć przez zdalnie odpalane ładunki.

ROZGRYWKA

  • Dodano wózki sklepowe, którymi można jeździć.
    • Miejsca starczy dla dwojga – pchajcie je przed sobą lub wskakujcie do środka!
    • Z miejsca dla pasażera można strzelać.
    • Są porozrzucane po mapie w najrozmaitszych miejscach.
    • Nie chronią przed obrażeniami od upadku.

TRYB OKRESOWY: BŁYSKAWICA 2.0

  • Omówienie
    • Szybsze burze, więcej łupów, szalone końcówki!
  • Nowości
    • Wersja uzupełniona o broń i przedmioty, które pojawiły się w grze od premiery Błyskawicy: Fort Kieszonkowy, Czepiak, LKM i nie tylko.
    • Pułap przelotu busa bojowego został obniżony, by umożliwić graczom szybsze rozpoczęcie walki.
  • Więcej informacji o trybie
    • Krąg Burzy zmniejsza się już od początku, więc z głową wybierajcie miejsce lądowania!
    • Przerwy między burzami zostały znacząco skrócone; maksymalna długość rozgrywki to 15 minut.
    • Zwiększono szansę pojawienia się skrzyń skarbów z 50-70% do 80-90%.
    • Zwiększono szansę pojawienia się pojemników z amunicją z 65-80% do 85-95%.
    • Zwiększono o 50% ilość pozyskiwanych zasobów.
    • Zwiększono ilość materiałów do znalezienia na ziemi z 30 do 75 na łup.
    • Zwiększono liczbę, częstotliwość i prędkość opadania zrzutów zaopatrzenia.

TRYB OKRESOWY: DRUŻYNY PO 20 GRACZY 2.0

  • Omówienie
    • Pięć drużyn po 20 graczy walczy do samego końca!
  • Nowości
    • Każda z drużyn będzie odtąd mieć własny bus bojowy, co ułatwi im wspólne lądowanie.
    • Skrzynie i zrzuty zaopatrzenia będą odtąd zawierać dodatkową amunicję oraz przedmioty jednorazowe.
  • Więcej informacji o trybie
    • Każda drużyna składa się z pięciu oddziałów po 4 graczy.
    • Zwiększono szansę na pojawienie się skrzyń skarbów z 50-70% do 60-80%.
    • Zwiększono szansę na pojawienie się pojemników z amunicją z 65-80% do 75-90%.
    • Zrzuty zaopatrzenia, których liczba była dotąd losowa, będą teraz występowały w seriach po 5 na krąg Burzy. Częstotliwość zrzutów została zwiększona ze 180 (+/- 30 sek.) do 210 (+/- 30 sek.).
    • W trybie Drużyn po 20 graczy występuje sześć kręgów Burzy zamiast dziewięciu. Większość gier zakończy się w ciągu 20 minut.

Poprawki błędów

  • Zmieniono charakter strzałów ze strzelby, by łatwiej było uniknąć trafień w obiekty na mapie, a nie w graczy.
  • Otwarte skrzynie skarbów nie będą odtąd wyglądać z daleka na nienaruszone.
  • Po wyskoczeniu z busa bojowego gracze będą zwróceni we właściwą stronę.
  • Nie można już trafiać powalonych graczy w głowę, strzelając przez ich ciała.
  • Strzały w górną połowę torsu i szyję nie będą już rejestrowane jako trafienia w głowę.
  • Przedmioty, które spadną pod powierzchnię mapy, nie będą już pojawiać się obok najbliższego gracza.
  • Zrzuty zaopatrzenia nie będą już kolidować z przedmiotami na ziemi.
  • Efekty wizualne otwarcia zrzutu zaopatrzenia nie będą już wyświetlać się z opóźnieniem.

WYDAJNOŚĆ

  • Znacząco zoptymalizowano interfejs zakończenia rozgrywki, by zredukować zacinanie się gry przy likwidacji.
  • Naprawiono błąd, przez który pułapki i bronie były pomiędzy meczami niewłaściwie usuwane z pamięci, co powodowało zacinanie się gry.
  • Zoptymalizowano okluzję otoczenia dla pola odległości (DFAO) na komputerach PC, konsolach PS4 Pro i Xbox One (usprawniono wykorzystanie procesora graficznego).
  • Zoptymalizowano renderowanie przezroczystości na konsolach (usprawniono wykorzystanie procesora graficznego).
  • Wprowadzono dodatkowe poprawki do wczytywania się materiałów. Powinno to zredukować zacinanie się gry i sprawić, że budynki oraz postacie wczytywać się będą szybciej.
  • Zmniejszono koszt obliczania ruchu symulowanych postaci sieciowych, zwłaszcza tych niewidocznych lub bardzo odległych.

DŹWIĘK

  • Poprawiono rytm odgłosów kroków na ziemi i trawie, by był bardziej spójny.

Poprawki błędów

  • Dźwięki odbijającego się granatu nie będą już słyszalne po jego wybuchu.

INTERFEJS

  • W trybie streamera twoja nazwa nie będzie odtąd widoczna dla innych graczy.
  • Jeśli dostępne są tryby dużych drużyn, jak na przykład Ustawka 50 na 50, będą one wybierane jako domyślne dla nowych graczy.

Poprawki błędów

  • Prędkość obracania przedmiotów w sklepie i szafce nie będzie już zależna od ustawień czułości myszy lub kontrolera gracza.
  • Można odtąd przybliżać mapę przy użyciu kontrolera.
  • Można odtąd zmienić przycisk, który włącza pełny widok mapy w trybie obserwatora.
  • Przypisywanie klawiszy do emotek szafki będzie odtąd działać poprawnie.
  • Wartości poziomu i doświadczenia gracza nie będą już wyświetlać się jako 0 w statystykach meczu po tym, jak gracz zostanie zlikwidowany.
  • Punktacja i PD zdobyte przez gracza nie będą spadać na dół tabeli ze statystykami meczu po jego zakończeniu.
  • Liczniki czasów przedmiotów jednorazowego użytku będą odtąd wyświetlać się w każdym przypadku.

GRAFIKA I ANIMACJA

  • Dodano specjalne animacje wystrzału ze sztucera.
  • Animowany efekt graficzny będzie odtąd odtwarzać się za każdym razem, gdy gracz dołącza do drużyny lub opuszcza ją, albo zmienia ubiór postaci w lobby przed rozgrywką.
  • Zaktualizowano animację powalonej postaci.

Poprawki błędów

  • Trzymanie w dłoniach przedmiotu jednorazowego podczas korzystania z plecaka odrzutowego nie będzie już powodować błędów w animacji.
  • Poprawiono animację skoku podczas korzystania z przekąsek.

SYSTEM POWTÓREK

  • Dopracowano sterowanie dronem-kamerą.
  • Dodano opcję zachowania ustawień kamery przy przełączaniu jej trybów.
  • Zmieniono kolejność sortowania w przeglądarce powtórek. Powtórki uszkodzone lub nieaktualne wyświetlać się odtąd będą na końcu listy.

WERSJA NA URZĄDZENIA MOBILNE

  • CZAT GŁOSOWY JEST JUŻ DOSTĘPNY!
    • W ustawieniach można już włączyć czat głosowy ekipy. Naciśnijcie i przytrzymajcie klawisz, by rozmawiać z towarzyszami!
    • Ta funkcja jest nadal w rozwoju, więc prosimy o uwagi i opinie na jej temat.
  • Edytowanie różnych konfiguracji schodów będzie odtąd bardziej przewidywalne.

Poprawki błędów

  • Ogólne poprawki systemu interakcji dotykowej tak, by sprawniej obsługiwał multidotyk.
  • Znaczniki trajektorii nie będą się już wyświetlać, jeżeli gracz zostanie powalony.
  • Punkty wytrzymałości uszkodzonych zrzutów zaopatrzenia będą odtąd wyświetlać się poprawnie.
  • Usunięto błąd uniemożliwiający graczom pobranie Fortnite nawet, jeżeli na ich urządzeniach była wystarczająca ilość wolnego miejsca.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że dotknięcie paska szybkiego dostępu w momencie, gdy nie dało się przełączyć broni, mogło skutkować zacięciem się ekranu ekwipunku na niewłaściwej broni.

RATOWANIE ŚWIATA

MISJE I SYSTEMY

Wątek fabularny Hit Ekranu powraca!  
Gdzie podziała się Ray? Co stanie się z Kulomiotem? Kim jest tajemniczy zakapturzony nieznajomy? O co tym razem chodzi Dennisowi? I czy po wszystkim przewidziano mitycznego bohatera jako nagrodę? Odpowiedź na te i inne pytania znajdziecie w… Hicie Ekranu 2: Narodziny Bohatera.

  • Dodano dodatkowe 64 punkty zdolności w ramach nagród związanych z poziomem dowódcy.
    • Nowe punkty zdolności zostaną przyznane graczom stosownie do ich obecnego poziomu dowódcy.
    • Możliwe do oblokowania będą odtąd ostatnie dwa węzły każdego z poziomów drzewka zdolności obrońcy.
    • Dla części graczy, którzy byli bardzo blisko osiągnięcia zbyt wysokiego poziomu dla „żółtych” misji na mapie, misje te będą obecnie „zielone”.
  • Każdego ostatniego dnia miesiąca w sklepie z łupami pojawią się dwie darmowe ulepszlamy.
    • Będą one dostępne jedynie w tym dniu, więc nie zapomnijcie ich zgarnąć!
  • Zwiększono ilość złota przyznawanego w ramach nagrody, jeżeli poziom trudności misji został podwyższony przy użyciu bluglutu.
  • Dostępne są nowe zadania dnia:
    • Tępienie pustaków (broń biała)
    • Tępienie pustaków (karabin szturmowy)
    • Tępienie pustaków (strzelba)
    • Tępienie pustaków (karabin snajperski)
    • Tępienie pustaków (pistolet)
    • Tępienie pustaków (pułapki)
    • Zbuduj wieżę radarową
  • Złagodzono wymogi części zadań dnia typu zniszcz, odkryj, wytęp.
  • Do sklepu okolicznościowego dodano legendarny fluks.
    • Dostępny będzie od czwartku, 31 maja, od godz. 2:00 czasu polskiego.
  • Skrócono czas przygotowania misji „Skanuj kometę” z 10 do 5 minut.

Poprawki błędów

  • Misja „Czasem wracają” będzie odtąd podświetlać tylko te strefy, w których naprawdę może pojawić się chromowany krzepki pustak.
  • Chromowany krzepki pustak nie będzie pojawiać się wielokrotnie podczas pierwszej misji naprawy schronu.
  • Rzadcy wrogowie i minibossowie będą odtąd zapewniali właściwą ilość rzadkich składników.
  • Gracze będą odtąd musieli ukończyć ostatnie 4-minutowe starcie, by zaliczyć misję naprawy schronu .

BOHATEROWIE

  • NOWOŚĆ Mityczny Żołnierz Karbid został dodany do wątku fabularnego Hit Ekranu.
    • Nowa podklasa: Kobaltowi Komandosi
    • Nowe profity –
      • Bzyk i Pstryk: Lewa i Prawa stają się kosmicznymi pistoletami, które wystrzeliwują odbijające się i przeszywające wrogów pociski zadające obrażenia od energii.
      • Żrące Magazynki: Lewa i Prawa powodują teraz u trafionych wrogów Ból, który zadaje im obrażenia przez 3 sek.

Poprawki błędów

  • Zdolność Uwielbiam Ładować! będzie odtąd odnawiać czas jej trwania, nawet jeżeli została uruchomiona, gdy była już aktywna.
  • Końcowa animacja zdolności Lewa i Prawa powinna się odtąd odtwarzać w całości, bez przerwy, gdy gracze próbują strzelać.
  • Efekty graficzne zdolności ninjy Skok Modliszki z modyfikatorem zmutowanej Burzy będą się odtąd pojawiać po lądowaniu na budynkach.
  • Gracz nie będzie ponosił kosztów Granatu Odłamkowego, jeżeli Granat się nie pojawi.
  • Fala Uderzeniowa i Granat Odłamkowy nie będą już nieprawidłowo przerywane.
  • Znacznik Shurikenów nie będzie już widoczny podczas korzystania z Postawy Cienia.
  • Wypadnięcie za mapę gdy zdolność Lewa i Prawa jest aktywna, nie będzie już skutkowało odradzaniem się z zablokowanymi zdolnościami.
  • Wyłączenie klienta gry w czasie, gdy Naparzanie lub Lewa i Prawa są aktywne, nie będzie już powodowało, że po ponownym dołączeniu do gry wszystkie zdolności będą zablokowane.
  • Naprawiono błąd, który umożliwiał Szybkonogiemu, podklasie ninjy, używać zdolności Skok Modliszki za darmo, kiedy aktywna była strefa Burzy Skaczący Ninja.

BRONIE I PRZEDMIOTY

  • Fort Kieszonkowy będzie odtąd pojawiać się jako łup luzem.
    • Potrzebujesz fortu – i to na już? Skorzystaj z Fortu Kieszonkowego!
    • Fort z Fortu Kieszonkowego jest z metalu i ma wysokość trzech pięter.
    • Znika, kiedy opuszczasz misję.
  • Do sklepu tygodniowego dodano karabin szturmowy Tygrys.
    • Karabin szturmowy z lunetą, zadający wysokie obrażenia od trafienia w głowę i o doskonałej stabilności. Skuteczny na większą odległość, lecz trudny w użyciu z bliska.
    • Karabin szturmowy Tygrys cechuje się unikatowym zestawem profitów, właściwym wyłącznie dla tej broni. Ponadto, w przeciwieństwie do poprzednich broni okolicznościowych, większość z jego profitów może zostać zmieniona i będą one losowane, kiedy gracz po raz pierwszy uzyska schemat.
    • Dostępny będzie od czwartku, 31 maja, od godz. 2:00 czasu polskiego.
  • Zmieniono M80 i race z butelki tak, by nie były już przedmiotami trwałymi. Nie będą już zajmować miejsca w ekwipunku. Poprawiono ich opisy tak, by odzwierciedlać zmianę.
  • Kusze będą odtąd mieć poprawną bazową wartość szansy na trafienie krytyczne, czyli 10%, a nie 0%.

Poprawki błędów

  • Profity uderzeniowe w wersji klasycznej będą odtąd zapewniać właściwą premię do siły uderzenia.
  • Profit Krąg Energii Płonącego Masamune nie będzie już zadawał obrażeń budowlom sojuszników i neutralnym.
  • Kije golfowe i pałki baseballowe będą odtąd mogły być ulepszane przy pomocy profitów silnego ataku wydajności energetycznej.
  • Klasyczne profity obrażeń od energii będą odtąd pokazywać właściwą klasę rzadkości na broniach dystansowych.
  • Modyfikatory profitu Podwyższanie Maksymalnego Zdrowia Budynku nie będą się już kumulować.
  • Dodatkowe PZ, które zapewnia budynkowi profit Podwyższanie Maksymalnego Zdrowia Budynku, będą odtąd miały poprawną wartość. Będą także poprawnie resetować się po zniszczeniu pułapki.
  • Profity dla pułapek będą się od teraz aktywować poprawną ilość razy.
  • Licznik profitu Naprawa Budynku nie będzie się już resetować, jeżeli na danej ścianie zostanie umieszczona inna pułapka o tym samym efekcie.
  • Klasyczne profity wytrzymałości pułapki będą się odtąd konwertować poprawnie do nowego systemu.
  • Opisy pułapek nie zadających obrażeń nie będą już zawierać szansy na trafienie krytyczne wśród statystyk. Zmiana ta dotyczy pułapek zamrażających, wyrzutni ściennych, paneli leczących i świateł ściennych.
  • Obrażenia zadawane przy użyciu profitu Zimne Ognie będą się odtąd skalować poprawnie (z wykorzystaniem Technologii).
  • Nie będzie już możliwe otrzymanie profitów trafienia w głowę w ramach profitów Porażaczy.
  • Wartość szansy na trafienie w głowę gruchotacza przy pomocy neonowego karabinu snajperskiego będzie odtąd właściwa.
  • Ikona kuszy wojskowej będzie się odtąd wyświetlać poprawnie na minimapie.
  • Przeniesiono punkt namierzania ściennych pułapek z rzutkami, by poprawnie namierzały wrogów znajdujących się w odległości mniejszej niż jedno pole.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że na Płonącym Masamune wyświetlały się znaczniki stopnia, mimo że nie może być ulepszany.

ROZGRYWKA

  • Do kampanii Ratowanie Świata na komputerach PC (i między platformami) dodano funkcję czatu głosowego.

Poprawki błędów

  • Interfejs będzie odtąd wyświetlać się poprawnie po tym, gdy gracz został przywrócony ze stanu powalenia, jeżeli został powalony w trakcie spadania lub budowania.
  • System cząsteczkowy stanu powalenia będzie odtąd przypisany do gracza, więc jeśli upadnie, cząsteczki podążą za nim.
  • Kierunkowy panel skokowy nie będzie już aktywować się wielokrotnie, kiedy znajduje się na nim powalony gracz.
  • Zmniejszono wysokość pola obrażeń pułapek z kolcami umieszczonych na drewnianych podłogach. Powinno ono teraz lepiej pokrywać się z kształtem pułapki. Osłaniacze przypisane do wrogów nie powinny w większości wypadków odnosić już obrażeń.
  • Efekty wizualne Latającej Wieżyczki nie będą już pozostawać aktywne po tym, gdy zostanie ona zniszczona.
  • Latająca Wieżyczka będzie odtąd celować i strzelać poprawnie, jeżeli strzela we wroga pojedynczymi wystrzałami.
  • Animacja Latającej Wieżyczki będzie odtwarzać się do końca.

INTERFEJS

  • Czat globalny może zostać wyłączony. Przełącznik znajduje się w menu, w zakładce Opcje > Opcje gry > Czat globalny włączony.
  • Dodano znacznik mikrofonu do interfejsu gry. Znajduje się on obok nazw graczy.
  • Opisy Podpałki, Elektryzatora i Zmrażacza będą zawierały informacje na temat tego, gdzie je znaleźć.
  • Włączono ustawienia czatu głosowego w kampanii Ratowanie Świata.
  • Dodano ekran pomocy, na który można się dostać z poziomu menu głównego.

Poprawki błędów

  • Paski zdrowia przedmiotów, które można przeszukać (grzybów, krzaków itp.) będą się odtąd wyświetlać poprawnie.
  • Usunięto błąd uniemożliwiający graczom przejście przez ekran nagród.
  • Podczas dodawania przedmiotów do Księgi Kolekcji gra nie będzie już usiłować umieszczać ich dwa razy.
  • Czat będzie odtąd działać poprawnie, gdy gracz dołączy ponownie do grupy, którą opuścił.
  • Naprawiono mechanizm poruszania się między schematami i listą przedmiotów w plecaku.
  • Interfejs amunicji broni będzie pokazywać poprawną liczbę nabojów w magazynku po tym, gdy gracz wyposaży się w nowo stworzoną broń.
  • Opcja modyfikacji profitów nie będzie już wyświetlać się przy przedmiotach w Księdze Kolekcji.
  • Gracze nie będą już blokowani na ekranie Przerzutnika Profitów, jeżeli nie mają wystarczającej ilości zasobów.
  • Profity pułapek, które są zmieniane w Przerzutniku, będą miały zwiększone wartości siły uderzenia i siły odrzutu w miarę ich ulepszania.
  • Poprawiono podwójny pasek, który pojawiał się przy sprawdzaniu nagród ze skrzyni.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że zakładka zadań nie pokazywała aktywnego zadania, tylko szczegóły zadania Twitchowego.

WROGOWIE

Poprawki błędów

  • Szarże gruchotacza nie będą już odrzucać graczy, którzy korzystają z określonych zdolności, takich jak Smocze Cięcie, jeżeli byli już zaatakowani szarżą, a następnie zderzyli się z gruchotaczem.

GRAFIKA I ANIMACJA

Poprawki błędów

  • Efekty graficzne z niespójnymi rozbłyskami nie będą już występować przy blasterach i minibossach.
  • Efekty graficzne W Opałach nie będą już utrzymywać się, jeżeli podczas ich zanikania wystąpił lag.
  • Burzowe tarcze będą odtąd dobrze widoczne z góry i od dołu.

DŹWIĘK

  • Aktualizacje muzyki – nowe miksy tła muzycznego przy odkrywaniu i podczas walk.
  • Dodano lokalizowane kwestie francuskie, niemieckie, rosyjskie i polskie dla następujących bohaterów:
    • Żołnierz Hawk
    • Budowniczy Byk
    • Rubieżnik Mańkut
    • Żołnierz Kulomiot
    • Żołnierz Kruk

Poprawki błędów

  • Naprawiono błąd, który powodował, że podczas natknięcia się na pojedynczego wroga włączała się muzyka przeznaczona dla walk o średnim stopniu trudności, co skutkowało tym, że była zbyt głośna i intensywna jak na realny stopień zagrożenia. Muzyka będzie odtąd skalować się płynniej, przechodząc od odkrywania aż po trudne starcia.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Udowodnij, że nie jesteś BOTEM... *