Fortnite – aktualizacja 4.2

  • Rajsi
  • 14.05.2018
  • 0

Epic Games aktualizuje Fortnite dodając kolejne nowości! 

Do gry został dodany nowy przedmiot jednorazowego użytku – jabłka. Można je znaleźć na mapie w okolicy niektórych drzew i przywracają one 5 PŻ (aż do 100).

Karabin szturmowy – Battle Royale

Ma on epicką i legendarną klasę rzadkości. Korzysta ze średnich nabojów, strzela krótką serią i można go znaleźć luzem w świecie gry, w skrzyniach skarbów, zrzutach zaopatrzenia i automatach.

 

Przerzutnik Profitów – Ratowanie Świata

Nadszedł czas przerzucania profitów! Wybierajcie i ulepszajcie konfiguracje profitów ulubionych broni i pułapek.

 

Poczwórna wyrzutnia – Ratowanie Świata

Można załadować ją 4 rakietami zapalającymi, które pozostawiają kule ognia po eksplozji.

 

BATTLE ROYALE

BRONIE I PRZEDMIOTY

  • Dodano karabiny szturmowe (krótka seria) o epickiej i legendarnej klasie rzadkości.
    • Można je znaleźć jako łup luzem w świecie gry, w skrzyniach, zrzutach zaopatrzenia i automatach do sprzedaży przedmiotów.
    • Zadaje 32 / 33 punktów obrażeń (wersja epicka / legendarna).
    • Korzysta ze średnich nabojów.
    • Zakresy redukcji obrażeń wraz z odległością są w ich przypadku takie same, jak dla pozostałych karabinów szturmowych.
  • Do przedmiotów, które można zbierać, dodano nowy element: jabłka.
    • Zjedzenie jabłka przywraca 5 PŻ (aż do 100).
    • Ten niepospolity przedmiot znaleźć można na mapie w okolicy niektórych drzew.
  • Częstotliwość występowania granatu impulsowego została zwiększona o 5%.
  • Pistolet maszynowy z tłumikiem
    • Zwiększono obrażenia o 3.
      • Dla wersji zwykłej przedmiotu wynoszą 20 (wcześniej 17).
      • Dla wersji niepospolitej przedmiotu wynoszą 21 (wcześniej 18).
      • Dla wersji rzadkiej przedmiotu wynoszą 22 (wcześniej 19).
    • Prędkość resetowania celności została zwiększona o 25%.
      • Zmniejszy to redukcję celności podczas ciągłego ognia.
    • Zwiększono zakresy redukcji obrażeń wraz z odległością.
      • Spadek obrażeń zaczyna się od 28 m (wcześniej 24 m).
      • Obrażenia spadają do 85% przy trafieniach z odległości 47,5 m (wcześniej 80% przy 35 m).
      • Obrażenia spadają do 75% przy trafieniach z odległości 70 m (wcześniej 65% przy 50 m).
      • Obrażenia spadają do 65% przy trafieniach z odległości 250 m.
  • Pułapka raniąca
    • Zmniejszono obrażenia ze 125 do 75.
    • Skrócono czas resetowania się pułapki z 6 do 5 sekund.
  • Zdalnie odpalane ładunki
    • Będą teraz uszkadzały wszystkie budowle w zasięgu działania, niezależnie od tego, czy są widoczne z miejsca eksplozji czy nie.
    • Zasięg obrażeń i odległość, na jaką można je wyrzucić, zostały zwiększone.
    • Skrócono opóźnienie pomiędzy eksplozjami z 0,25 do 0,175 sek.
    • Skrócono opóźnienie pomiędzy detonacją ładunku a wyrzuceniem nowego z 0,75 do 0,15 sek.
  • Usunięto opóźnienie pomiędzy przełączeniem się na granat a możliwością wycelowania go.

Poprawki błędów

  • Zdalnie odpalane ładunki nie mogą już zniszczyć meteorytu w Wypasionej Wyrwie.
  • Karabiny szturmowe nie wyrzucają już z siebie kilku łusek po nabojach na jeden wystrzał.
  • Naprawiono błąd uniemożliwiający graczom używanie panelu skokowego, jeżeli został on aktywowany w tym samym momencie przez wielu graczy.

ROZGRYWKA

  • Dodano na komputerach PC i konsolach opcję automatycznego podnoszenia łupów.
    • Dzięki temu bronie i przedmioty jednorazowe będą podnoszone automatycznie podczas przechodzenia przez nie (dopóki w ekwipunku będą puste pola). Będą one umieszczane w pierwszym wolnym polu ekwipunku.
    • Tę opcję będzie można włączyć w ustawieniach.

Poprawki błędów

  • Naprawiono błąd powodujący, że Turbo-budowanie przestawało działać, jeżeli gracz przycisnął jakiś klawisz przed zwolnieniem poprzedniego.
  • Naprawiono błąd, który pozwalał graczom na ominięcie czasów wyposażania broni po anulowaniu animacji wykorzystania przedmiotu jednorazowego.
  • Gracze nie mogą już przechodzić w kucki przez kanały wentylacyjne zakładu badań w Wypasionej Wyrwie.
  • Naprawiono błąd powodujący, że system predykcji drzwi zapętlał się, przez co gracz nie mógł ich otworzyć.
  • Naprawiono błąd, który powodował nieprawidłowe wyświetlanie się wybranych przedmiotów kosmetycznych w lobby.
  • Załatano dziurę w geometrii terenu nieopodal Pagody Pomyślności.
  • Usunięto błąd sprawiający, że skrzynie wyglądały na jeszcze nie otwarte, podczas gdy zostały już opróżnione.
  • Usunięto błąd umożliwiający graczom sprint z pełną prędkością w jednej z sekcji wody Zalewu Zdobyczy.

WYDAJNOŚĆ

  • Poprawiono ogólną wydajność serwerów.
    • Zwiększono częstotliwość otrzymywania aktualizacji serwera z 20 do 30 odświeżeń na sekundę.
    • Zwiększy to czułość ruchu i strzelania, a także zmniejszy ogólny ping u wszystkich graczy.
    • Nieznacznie zwiększono przepustowość sieci.
  • Dwukrotnie poprawiono wczytywanie zasobów, co powinno zredukować zacinanie się gry i sprawić, że budynki oraz bohaterowie wczytywać się będą szybciej.
  • Naprawiono błędy powodujące gwałtowne zacinanie się gry, kiedy w trakcie meczu gracze napotykali pewne określone przedmioty kosmetyczne po raz pierwszy.
  • Poprawiono liczbę klatek na sekundę podczas korzystania ze skokskał dzięki optymalizacji ich efektu cząsteczkowego.
  • Naprawiono błąd powodujący, że oddaleni gracze wydawali się skakać o wiele za wysoko, jeżeli ich połączenie sieciowe było złe lub jeżeli serwer zacinał się.

DŹWIĘK

  • Aby pomóc graczom w odróżnieniu kroków postaci nad i pod nimi, wprowadziliśmy dodatkową warstwę do dźwięku kroków znad postaci gracza, zależną od typu podłoża.
    • Drewno skrzypi, kamień chrzęści jak żwir, a metal stuka.
  • Ściszono odgłosy słabych punktów, które pojawiają się w trakcie akcji zbierania 🔈.
  • Podwyższono głośność eksplozji wyrzutni granatów tak, aby była ona podobna do odgłosów innych eksplozji 🔊.
  • Poprawiono sposób, w jaki cichną odgłosy wiatru, gdy gracz ląduje po szybowaniu z lotnią.

Poprawki błędów

  • Usunięto błąd sprawiający, że czasami dźwięk wyłączał się w momencie śmierci.
  • Usunięto błąd, który powodował, że dźwięki kroków, skoków lub lądowania obserwowanego gracza brzmiały tak, jakby podążały w lewo lub w prawo, kiedy gracz się poruszał – zwłaszcza, kiedy patrzył przez lunetę.

INTERFEJS

  • Emotki w lobby mogą być teraz uruchamiane naciśnięciem prawego drążka analogowego.
  • Dodano przycisk emotek na dole ekranu podczas przebywania w lobby.
  • Funkcja Nvidia Shadowplay Highlights jest domyślnie wyłączona (wyłącznie na komputerach PC).

Poprawki błędów

  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że nie można było wejść w interakcję z mapą podczas obserwowania.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że znaczniki graczy z drużyny nie wyświetlały się na mapie w trakcie rozgrywki.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że licznik czasu trwania efektu przedmiotu po użyciu skokskały nie wyświetlał się.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że interfejs stawiania pułapek wyświetlał się podczas spoglądania na powierzchnie, na których pułapki nie mogły być stawiane.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że strzałka na minimapie nie wyświetlała się poprawnie w trakcie obserwowania gracza.

GRAFIKA I ANIMACJA

Poprawki błędów

  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że graffiti wpływało na obiekty, które mogły się przemieszczać (założony przez gracza krzak, futbolówki itp.).
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że spodnie Ogara Wojny przenikały przez jego tunikę w trakcie biegu.

SYSTEM POWTÓREK

Poprawki błędów

  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że likwidacje nie wyświetlały się w przeglądarce powtórek.

WERSJA NA URZĄDZENIA MOBILNE

  • Dodano możliwość personalizacji interfejsu.
    • To pierwsza wersja systemu, więc będziemy go rozwijać.
  • Dodano optymalizację ograniczającą liczbę graffiti wyświetlanych jednocześnie.

RATOWANIE ŚWIATA

MISJE I SYSTEMY

  • Przedstawiamy Przerzutnik Profitów (więcej informacji na blogu bloga)!
    • Aby skorzystać z Przerzutnika Profitów, przejdźcie do ekranu ulepszania przedmiotów, następnie wybierzcie „Ulepsz”, a potem nową opcję „Zmień profitów”.
      • Ten system jest dostępny dopiero po ukończeniu misji obrony burzowej tarczy 2 w Deskogrodzie.
      • Po jej ukończeniu gracze odblokowują sekwencję zadań samouczka Przerzutnika Profitów, a także wystarczająco dużo zasobów, by je ukończyć.
      • Gracze, którzy ukończyli już misję obrony burzowej tarczy 2 w Deskogrodzie, natychmiastowo zyskają dostęp do misji samouczka, a także do zasobów początkowych.
    • Przerzutnik Profitów pozwala graczom wybierać profity dla schematów, a także zwiększać ich siłę.
      • Gracze mogą wybrać profit z listy profitów przewidzianych dla danego pola, bez żadnego losowego doboru.
      • Wraz z dwoma nowymi stopniami mocy profitów schematy mogą stać się potężniejsze niż kiedykolwiek!
    • Schematy zdobyte przed aktualizacją 4.2 (stare wersje schematów) muszą zostać poddane konwersji, zanim będzie można zacząć zmieniać powiązane z nimi profity.
    • Przerzutnik Profitów wykorzystuje całkowicie nowe zasoby!
      • Re-profit (używany zarówno do zmiany, jak i ulepszania profitów)
      • Profit+ (używany do ulepszania profitów)
      • Podpałka (używana do zmiany typu żywiołu na ogień)
      • Elektryzator (używany do zmiany typu żywiołu na siły natury)
      • Zmrażacz (używany do zmiany typu żywiołu na wodę)
    • Zasoby potrzebne do zmiany profitów będą dostępne w sklepie okolicznościowym (od czwartku, 17 maja, od godz. 2:00 czasu polskiego).
  • Dodano możliwość ulepszenia klasy rzadkości schematu broni lub pułapki.
    • Wymaga to tych samych elementów, co ulepszenie klasy rzadkości bohatera.
    • Zanim będzie można ulepszyć ich klasę rzadkości, stare wersje schematów muszą zostać poddane konwersji w Przerzutniku Profitów.
    • Odblokowane dzięki 2-gwiazdkowej ewolucji węzły drzewka zdolności dla broni i pułapek.
  • Ulepszono nagrody za misje i misje alarmowe z minibossami tak, aby od czasu do czasu wynagradzały graczy re-profitem i profitem+ w ramach dodatkowych łupów, począwszy od wczesnych misji w Deskogrodzie. W rezultacie:
    • Materiały do tworzenia (takie jak ruda, dynksy itp.) będą pojawiały się w późniejszych misjach zdecydowanie rzadziej.
    • PD i materiały do ewolucji (czyste krople deszczu, błyskawice w butelce itp.) będą pojawiały się nieco rzadziej.
  • Misje alarmowe burzy żywiołów są już dostępne.
    • Wszystkie pustaki żywiołów w tych strefach będą powiązane z żywiołem danej strefy.
    • Każda ze stref wynagradza graczy zasobami żywiołowymi zależnymi od żywiołu danej strefy: podpałką, elektryzatorem lub zmrażaczem.
      • Mogą być one używane wespół z re-profitem tak, aby zmieniać profity żywiołów w schematach.
    • Limit: 2 na misję
  • Dostępne są już powtarzalne zadania, które wynagradzają graczy zasobami potrzebnymi do zmiany profitów.
    • Misja otwierania skrytek wynagradza graczy re-profitem.
    • Misja zabijania mgielnych potworów wynagradza graczy re-profitem.
    • Misje zabijania pustaków ogniowych, sił natury oraz wodnych wynagradza graczy stosownymi zasobami żywiołowymi.
      • Uwaga: Pustaki żywiołowe znaleźć można w Deskogrodzie lub dalszych lokacjach.
    • Misja zabijania chromowanego krzepkiego pustaka wynagradza graczy re-profitem.
  • Misja naprawy schronu
    • Ataki nie są już walkami na czas, by skrócić ogólny czas ich trwania.
    • Teraz podczas ataków gracze muszą wyeliminować ustaloną liczbę wrogów.
      • Ostateczne starcie nadal trwa określony czas.
    • Liczba wrogów będzie się zwiększać o 10 w ciągu każdego z trzech pierwszych ataków, aby ustalić się ostatecznie na poziomie z trzeciego ataku.
  • Minilamy będące nagrodami po ukończeniu misji obrony burzowej tarczy zostały przeskalowane.
    • Dotychczas gracze mogli zdobyć pewną określoną liczbę minilam (od 1 do 4), w zależności od ich skuteczności w trakcie trwania misji, niezależnie od stopnia jej trudności.
    • Nowy podział minilam wygląda następująco:
      • Kamienny Las: od 1 do 4.
      • Deskogród: od 2 do 5.
      • Dolina Samowitości: od 3 do 6.
      • Twine Peaks: od 4 do 7.
  • Zmiany w punktowaniu misji:
    • Stosowanie się do proponowanych w trakcie misji budowli nie jest już wymagane, aby otrzymać maksymalną ilość punktów lub nagrody.
    • Zmieniono punktację i nagrody połączone z proponowanymi w trakcie misji budowlami na odznakę ukończenia misji.
  • Wskaźnik trafień krytycznych
    • Wskaźnik trafień krytycznych jest związany z nową metodą, według której będziemy obliczać w grze szansę na trafienie krytyczne.
    • Wszystkie profity, które zapewniały szansę na trafienie krytyczne, posiadają obecnie wskaźnik trafień krytycznych.
      • Nowy system sumuje wszystkie wskaźniki trafień krytycznych gracza.
      • Wskaźnik trafień krytycznych zostaje następnie przeliczony na szansę na trafienie krytyczne.
      • Następnie wartość szansy na trafienie krytyczne jest dodawana do bazowej wartości szansy na trafienie krytyczne broni danego gracza.
    • Wskaźnik trafień krytycznych pojawi się wyłącznie w nowych schematach lub schematach, które zostały poddane konwersji przy użyciu Przerzutnika.
    • Wszyscy bohaterowie i obrońcy zostali zmienieni tak, by wykorzystywali wskaźnik trafień krytycznych.
    • W ramach tej zmiany bazowa szansa na trafienie krytyczne wszystkich broni została zwiększona o 5%.

Poprawki błędów

  • Usunięto błąd sprawiający, że za niektóre misje nie były przyznawane nagrody.
  • Usunięto błąd sprawiający, że gracze, którzy wcześniej nie otrzymywali nagród, teraz będą je otrzymywać.

BOHATEROWIE

  • Zmieniono następujące profity bohaterów tak, by były dostosowane do nowego systemu wskaźnika trafień krytycznych (nowe wartości są zbliżone do starej szansy na trafienie krytyczne):
    • Sokole Oko
      • Zwiększa wskaźnik trafień krytycznych pistoletów o 18.
    • Szansa na trafienie krytyczne młotem
      • Zwiększa wskaźnik trafień krytycznych obuchowej broni białej o 18.
    • Profity wsparcia szansy na trafienie krytyczne młotem
      • Zwiększa wskaźnik trafień krytycznych obuchowej broni białej o 8/13/18.
    • Lekcje Anatomii
      • Zwiększa wskaźnik trafień krytycznych obuchowej broni białej o 18.
    • Profity wsparcia Lekcji Anatomii
      • Zwiększa wskaźnik trafień krytycznych mieczy, toporów i kos o 8/13/18.
    • Regulowany Czok
      • Zwiększa wskaźnik trafień krytycznych strzelb o 8/13/18.
    • Opanowanie Bólu
      • Każda kumulacja Skrytobójstwa zwiększa teraz wskaźnik trafień krytycznych ostrej broni białej o 3.
  • Obrońcy
    • Profit szansy na trafienie krytyczne z broni dystansowej
      • Podwyższa wskaźnik trafień krytycznych broni dystansowej o 13.
    • Profit szansy na trafienie krytyczne bronią białą
      • Podwyższa wskaźnik trafień krytycznych broni białej o 13.
  • Ninja
    • Wachlarz Shurikenów działa teraz na większym obszarze na mniejszych odległościach.

Poprawki błędów

  • Naprawiono błędny opis Pewnego Strzału, w którym zamiast „obrażeń krytycznych” wspominano o „szansie na trafienie krytyczne”.
  • Fala Uderzeniowa, Shurikeny, Księżycowy Kop i Okrzyk Bojowy nie będą odtąd zużywać energii, jeżeli zostaną szybko anulowane przez przełączenie się na broń.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że granat odłamkowy nie wybuchał po rzuceniu.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że profit wsparcia Wstępne Planowanie nie działał poprawnie na Dewastatora, podklasę Budowniczego.
  • Naprawiono błąd opisu, który mógł spowodować, że wszystkie profity BAZY Budowniczego nie wyświetlały się poprawnie.
  • Naprawiono błąd opisu, który mógł spowodować, że wszystkie profity Przesunięcia Fazowego Rubieżnika nie wyświetlały się poprawnie.
  • Naprawiono błąd, który mógł powodować, że profit Wytrzymały Mechanizm działał na wszystkich sojuszników, nie tylko na posiadającego go Konstruktora.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że skorzystanie z Przesunięcia Fazowego bardzo blisko wroga mogło przesunąć gracza w błędne miejsce.
  • Naprawiono błędy, które mogły powodować, że szybkie strzelanie ze strzelb mogło opóźniać Szokowego Strzelca Rubieżnika.
  • Poprawiono opisy taktycznych profitów Poczuj BAZĘ i Bomba Kasetowa tak, by było jasne, że się nie kumulują.
  • Naprawiono błąd powodujący, że gwiazdki rzucane przy pomocy profitu Shurikeny kolidowały z bronią Monsun.
  • Zasięg działania z opisu profitu Trzask i Prask jest odtąd spójny z innymi opisami.

BRONIE I PRZEDMIOTY

  • Poczwórną wyrzutnię można znaleźć w tygodniowym sklepie okolicznościowym (od czwartku, 17 maja, od godz. 2:00 czasu polskiego).
    • Można załadować ją 4 rakietami zapalającymi, które pozostawiają kule ognia po eksplozji.
  • Dodano kilka nowych profitów. Nie mogą się one pojawić w schematach starego typu (sprzed aktualizacji 4.2).
    • Odnawianie budynków (tylko pułapki)
      • Przywraca x% maksymalnej wytrzymałości połączonego budynku co 10 sek.
    • Czas trwania efektu (tylko pułapki)
      • Przedłuża czas trwania któregokolwiek z efektów spowodowanego użyciem pułapki.
      • Ten element zastępuje także „+x do trwania ogłuszenia” w nowych schematach.
    • Zwiększenie wytrzymałości budynku (tylko pułapki)
      • Zwiększa maksymalną wytrzymałość połączonego budynku o x%.
    • Szybkość ataku (tylko broń biała)
      • Zwiększa szybkość ataków w zwarciu o x%.
    • Odporność na obrażenia (tylko broń biała)
      • Zapewnia x% odporności na obrażenia, jeżeli broń jest wyposażona.
    • Wysysanie życia (tylko broń biała)
      • Regeneruje zdrowie gracza liczbą PŻ równą x% zadanych przez niego obrażeń.
    • Prędkość ruchu (tylko broń biała)
      • Zwiększa prędkość ruchu o x%, jeżeli wyposażona jest broń biała.
    • Obrażenia zadawane mgielnym potworom i bossom
      • Zwiększa obrażenia zadawane mgielnym potworom i bossom o x%.
    • Nowy typ żywiołu: fizyczny
      • Zadaje obrażenia nie pochodzące od żywiołów, ale jego obrażenia bazowe są znacząco wyższe.
  • Dodano nowy unikatowy profit dla Rewolty Fundatora
    • Dostępny jest jedynie po dokonaniu konwersji starego schematu przy pomocy Przerzutnika Profitów.
    • Nie jest dostępny dla innych schematów.
    • Kule rykoszetują w kierunku najbliższego celu i zadają mu 100% obrażeń, które zadały pierwszemu celowi.
  • Dodano nowy unikatowy profit dla Płonącego Masamune Fundatora
    • Dostępny jest jedynie po dokonaniu konwersji starego schematu przy pomocy Przerzutnika Profitów.
    • Nie jest dostępny dla innych schematów.
    • Co szósty udany atak wywołuje eksplozję, która zadaje obrażenia na niewielkim obszarze.
  • Płonący Masamune Fundatora nie zadaje już obrażeń od energii (jedynie obrażenia od ognia).
  • Zdalnie odpalane ładunki, granaty impulsowe i Czepiaki nie zajmują już miejsca w ekwipunku. Zmieniono ich opisy tak, aby było jasne, że nie utrzymują się poza misją.
  • Profity szansy na trafienie krytyczne w schematach dodają 10/15/20/25/30 do wskaźnika trafień krytycznych.
    • Schematy starego typu nadal korzystają ze starych współczynników szansy na trafienie krytyczne.
  • Profity związane z obrażeniami przy trafieniu w głowę pomnażają teraz obrażenia zamiast dodawać do nich punkty.
  • Mechanika obrażeń ciągłych została zmieniona:
    • Obrażenia ciągłe będą się odtąd kumulować, w zależności od tego, jaki jest ich żywioł (fizyczne / energetyczne / sił natury / ogniowe / wodne)
    • Obrażenia ciągłe nie będą się już kumulować w zależności od typu broni (biała czy dystansowa).
      • (Przykładowo) Wrogowie mogą odnosić obrażenia ciągłe od jednego typu żywiołu na gracza.
    • Obrażenia ciągłe odnawiają się w momencie ponownego użycia (na wrogu), nawet jeżeli poprzednie obrażenia ciągłe były nadal aktywne.

 

Poprawki błędów

  • Naprawiono błąd, który powodował, że wyrzutnia Smocza Furia nie uszkadzała otoczenia w obszarze swojego działania.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że pułapka wzmacniająca wyświetlała się na podglądzie w nieprawidłowym rozmiarze.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że siatki podglądów lodowej pułapki podłogowej i ogniowej pułapki podłogowej pokazywały się w błędnych miejscach.

ROZGRYWKA

  • Zmiany w podnoszeniu przedmiotów generowanych podczas gry:
    • Wszystkie przedmioty generowane podczas gry są teraz są widoczne jedynie dla tego gracza, które może je podnieść. Obejmuje to także łupy otrzymane w ramach misji pobocznych.
    • Usunięto nazwy graczy z przedmiotów generowanych podczas gry.
    • Niektóre z przedmiotów wypadających z wrogów będą generowane podczas gry. Dotyczy to na przykład składników o różnych stopniach, rzadkie składników i rud.
  • Pułapki funkcjonalne (panele skokowe, przyspieszacze, panele leczące) będą się odtąd uzbrajały zaraz po ustawieniu, niezależnie od tego, czy budowla będzie już w pełni ukończona czy nie.

Poprawki błędów

  • Szept kaliber .45 nie będzie już blokował strzałów z bliska, jeżeli gracz stoi blisko ściany.
  • Akcja tworzenia pistoletu neonowego będzie odtąd zużywała właściwe materiały.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że syfony bluglutu nie wchodziły w kolizję z pociskami.

INTERFEJS

Poprawki błędów

  • Naprawiono błąd, który polegał na tym, że gra wyświetlała złą ilustracje dla nagrody (skrzynia, prezent, pudełko itp.), która była otwierana po wykonaniu misji.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że gracze nie mogli się poruszać po sklepie okolicznościowym, jeżeli nie było w nim żadnych przedmiotów okolicznościowych do kupienia.
  • Ukryto symbol interakcji kontrolera, który przykrywał okienko zaznaczenia w menu burzowej tarczy.
  • Naprawiono problem, który powodował, że nie dało się skorzystać z opcji rozszerzenia tarczy menu burzowej tarczy przy użyciu kontrolera.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że po ewoluowaniu przedmiotu gracze byli cofani do ekranu schematu.
  • Przywrócono prawidłową interakcję kontrolera w Księdze Kolekcji.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że przycisk następnego poziomu w menu podglądu mógł chwilowo przestawać działać na konsolach.
  • Naprawiono brakujący pasek punktów zdrowia dla niektórych uszkodzonych roślin.

WROGOWIE

Poprawki błędów

  • Naprawiono osłaniaczy, którzy znikali i pojawiali się po zmianie pozycji przy wrogu, którego otaczali tarczą.
  • Naprawiono błąd powodujący, że Krzepki z Ekranu pojawiał się dwukrotnie w niektórych misjach.
  • Nalot kradzieja nie będzie już zadawał graczom obrażeń przez ściany.
  • Naprawiono modyfikator minibossa Blokowanie Budynków, który niekiedy nie blokował budynków.

GRAFIKA I ANIMACJA

  • Osłaniacz zyskał nowy model, animacje i efekty.
  • Efekty graficzne Latającej Wieżyczki zostały zaktualizowane.

DŹWIĘK

  • Wokalizy i efekty dźwiękowe osłaniacza zostały zaktualizowane.
  • Dźwięki wystrzałów z broni automatycznej będą się od teraz dostosowywały, jeżeli prędkość strzelania ulegnie zmianie.
  • Poprawiono dźwięki w misji lotu na błyskawicy.

Udowodnij, że nie jesteś BOTEM... *