Fortnite – aktualizacja 3.5

  • Rajsi
  • 11.04.2018
  • 0

Epic Games zaktualizowało Fortnite. W grze pojawiło się wiele nowości, o których jest napisane na dole.
Ciekawą opcją jest wprowadzony system powtórek, dzięki którym możemy zapisywać i potem oglądać nasze rozrywki z dowolnej perspektywy!

Fort Kieszonkowy – Battle Royale

W punkcie, w którym Fort Kieszonkowy dotknie podłoża, natychmiastowo pojawi się gotowy fort, który zbudowany jest z metalu i ma wysokość trzech pięter.

 

Ustawka 50 na 50 2.0 – Battle Royale

Jest to tryb okresowy, w którym walczą dwie drużyny po 50 graczy.

 

Bohaterowie cyberpunkowi – Ratowanie Świata

Do gry zostało dodanych czterech nowych bohaterów.

 

Bronie neonowe – Ratowanie Świata

Dodano zestaw broni neonowych.

 

 

BATTLE ROYALE

SYSTEM POWTÓREK

  • Zapisujcie swoje rozgrywki i oglądajcie je z dowolnej perspektywy!
  • Przyspieszcie lub spowolnijcie akcję.
  • Kontury postaci i widoczne nazwy graczy pozwolą wam lepiej pokazać przebieg wydarzeń.
  • Kilka trybów kamery do wyboru:
    • Widok trzecioosobowy
      • Śledzi gracza i umożliwa obserwację dookoła niego.
      • Trzy różne tryby obserwacji: wyłączona, automatyczna, leniwa.
    • Śledzenie z drona
      • Kamera z poziomu drona, która jest zawsze skierowana na postać wybranego gracza.
    • Podłączenie drona
      • Kamera z poziomu drona, która jest luźno powiązana z postacią wybranego gracza.
    • Swobodny dron
      • Kamera z poziomu drona, która może dowolnie poruszać się po wyspie.
    • Rozgrywka
      • To kamera, która pokazuje, co śledzony gracz widział w trakcie rozgrywki.
    • Dostosujcie ustawienia kamery
      • Ekspozycja
      • Przesłona
      • Ogniskowa
      • Odległość wyostrzania
    • Na razie ustawienia te są dostępne tylko na komputerach PC i konsolach.

BRONIE I PRZEDMIOTY

  • Dodano Fort Kieszonkowy.
    • Epicka klasa rzadkości.
    • Pojawia się pojedynczo. W ekwipunku może zostać połączony w stos liczący maksymalnie pięć sztuk.
    • W punkcie, w którym Fort Kieszonkowy dotknie podłoża, natychmiastowo pojawi się gotowy fort.
      • Fort z Fortu Kieszonkowego jest zbudowany z metalu i ma wysokość trzech pięter.
      • Najniższe piętro ma wielkość 1 na 1 i wyposażone jest w drzwi wejściowe. Umieszczone w środku stosy opon pozwalają na szybkie przedostanie się na dach.
  • O 75% zmniejszono maksymalną prędkość skrętu Rakiety Kierowanej.
  • O 15% zwiększono prędkość Rakiety Kierowanej.
  • Przełączanie się na wiele z broni (szczególnie tych o niższej szybkostrzelności) wymaga teraz nieco więcej czasu.
    • Ta zmiana ma na celu zmniejszenie efektywności strategii opierających się na szybkim przełączaniu między broniami, co umożliwiało zadawanie bardzo dużych i gwałtownych obrażeń.
    • Usunięto animację przeładowywania strzelby-pompki.
    • Bronie, które zostały zmodyfikowane:
      • Wyrzutnia rakiet
      • Rękodziało
      • Rewolwer
      • Strzelba taktyczna
      • Strzelba pompka
      • Ciężka strzelba
      • Czterotaktowy karabin snajperski
      • Sztucer
      • Kusza
  • Zmodyfikowano dostępność przedmiotów w automatach do sprzedaży przedmiotów.
    • Zmniejszono częstotliwość występowania Beczek Obfitości o 50%.
    • O 100% zwiększono częstotliwość występowania broni na amunicję średnią w automatach do sprzedaży przedmiotów o klasie rzadkiej.
    • O 50% zmniejszono częstotliwość występowania broni na amunicję wybuchową w automatach do sprzedaży przedmiotów o klasie rzadkiej.
    • O 25% zmniejszono częstotliwość występowania broni na amunicję wybuchową w automatach do sprzedaży przedmiotów o klasie epickiej.
    • O 25% zwiększono częstotliwość występowania broni na amunicję ciężką w automatach do sprzedaży przedmiotów o klasie epickiej.
    • O 25% zmnięjszono częstotliwość występowania broni na amunicję wybuchową w automatach do sprzedaży przedmiotów o klasie legendarnej.
    • O 25% zwiększono częstotliwość występowania broni na amunicję ciężką w automatach do sprzedaży przedmiotów o klasie legendarnej.
  • O około 33% zmniejszono częstotliwość występowania zdalnie odpalanych ładunków, pojawiających się jako łupy luzem w świecie gry.
  • Zmieniono ikonę średniej amunicji w ekwipunku tak, by była bardziej czytelna.

Poprawki błędów

  • Poprawiono błąd powodujący, że bronie wydawały się unosić w powietrzu po szybkim przełączeniu między przedmiotami, jeżeli występowały w tym czasie pewne specyficzne warunki sieciowe.
  • Poprawki Rakiety Kierowanej:
    • Likwidacja powalonego gracza przy pomocy Rakiety Kierowanej nie będzie już rejestrowana jako samobójstwo.
    • Podnoszenie przedmiotu w trakcie wystrzeliwania Rakiety Kierowanej nie będzie już skutkowało jego znikaniem.
    • Wystrzelenie Rakiety Kierowanej przed momentem zniknięcia ekranu zwycięstwa nie będzie już uniemożliwiało graczowi powrotu do lobby.
    • Gracze będą odtąd mogli normalnie obserwować wrogów, którzy ich zlikwidowali, a nie wystrzeloną przez siebie rakietę.
    • Jeżeli obserwowany gracz wystrzeli rakietę, osoba obserwująca będzie od teraz śledziła rakietę zamiast gracza.
    • Naprawiono błąd, który powodował, że gracze obserwowali unoszącą się nad wyspą startową Rakietę Kierowaną, jeżeli zostali zlikwidowani w trakcie gry przy użyciu rakiety.
    • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał graczom wystrzelenie Rakiety Kierowanej w trakcie lotu na takiej rakiecie.
    • Naprawiono błąd, który powodował, że nad Rakietą Kierowaną wystrzeloną i kontrolowaną przez gracza wyświetlała się jego nazwa.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że automaty do sprzedaży przedmiotów po wyborze rzadkiej wersji karabinu szturmowego z lunetą wydawały graczom wersję epicką.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że łupolamy zdobywane podczas gry w trybach okresowych były puste.

ROZGRYWKA

  • Tryb okresowy: ustawki 50 na 50 graczy 2.0 (UWAGA: Ze względu na nasze ostatnie problemy z systemem kont tryb ustawki 50 na 50 graczy 2.0 wprowadzimy w przyszłym tygodniu. Zależy nam na tym, by umożliwić wam w ten weekend bezproblemowe granie.)
    • Dwie drużyny po 50 graczy walczą do samego końca!
      • Ponieważ jest to „tryb z dużymi oddziałami”, statystyki profilu nie będą rejestrowane. Codzienne i cotygodniowe wyzwania nadal są aktywne, poza wyzwaniami bezpośrednio opartymi na grze w oddziałach („Bądź wśród 6 najlepszych oddziałów” itd.).
    • Burza i mapa
      • Busy bojowe obu drużyn zbliżają się do wyspy z dwóch różnych jej stron. Bus sojuszników ma na mapie niebieski kontur, bus wrogów – czerwony.
      • Końcowy krąg burzy jest od początku zaznaczony na mapie.
      • Gracze mają 10 minut na zebranie łupów, gdy tymczasem burza stopniowo zmniejsza się do kręgu; następnie 5 minut na walkę, a potem kolejne 5, w trakcie których burza kurczy się całkowicie.
      • Zrzuty zaopatrzenia pojawiają się w seriach po 3-6, spadają co dwie minuty i lądują jedynie na ostatecznym kręgu burzy.
      • Dodano na mapie przerywaną linię, wskazującą „linie walki” między obiema drużynami. Przekroczenie tej linii skutkuje zwiększonym prawdopodobieństwem natknięcia się na wrogów.
    • Łupy
      • O 75% zwiększono tempo zbierania zasobów.
      • O 15% zwiększono prawdopodobieństwo pojawienia się łupów luzem w świecie gry.
      • Łupy luzem w świecie gry będą zawierać podwójną ilość amunicji.
      • Pojemniki z amunicją będą zawierać potrójną ilość amunicji.
      • Skrzynie będą zawierać podwójną ilość amunicji i przedmiotów jednorazowych.
      • Zrzuty zaopatrzenia będą zawierać podwójną ilość amunicji, dodatkowe przedmioty jednorazowe, zasoby oraz pułapkę.
    • Poprawki błędów i ulepszenia trybów
      • Naprawiono błąd, który powodował tworzenie nierównych drużyn – jedna mogła mieć ponad 50 graczy.
      • Powaleni gracze tracą zdrowie szybciej niż normalnie (10 punktów na impuls)
      • .
  • Nowy schemat kontrolera: Budowniczy Pro
    • Schemat ten jest podobny do Bojowego Pro, ale zoptymalizowany pod kątem jak najszybszego rozstawiania fragmentów budowli.
    • Ścianom, podłogom, schodom i dachom odpowiadają różne przyciski kontrolera.
    • Za pierwszym przyciśnięciem guzika gracz przełączy się do przypisanego fragmentu budowli, a każde kolejne naciśnięcie będzie skutkowało umieszczeniem tego fragmentu w świecie gry.
    • By przełączyć się między materiałami lub pułapkami, należy nacisnąć przycisk kierunku w lewo (przycisk w lewo na krzyżaku).
  • Nowe koło komunikacji oddziału
    • Umożliwi ono graczom szybkie porozumiewanie się bez mikrofonów.
    • Obecnie dostępne są następujące wezwania:
      Dostrzeżono wroga, Potrzebne leczenie, Potrzebne osłony, Potrzebne materiały, Potrzebna broń (w zależności od kontekstu) oraz Potrzebna amunicja (w zależności od kontekstu).
    • Domyślne przyciski odpowiedzialne za tę funkcję to V na klawiaturze oraz przycisk kierunku w prawo na kontrolerze; na urządzeniach mobilnych koło komunikacji można znaleźć w menu emotek.
  • Łupolamy można od teraz otwierać zarówno niszcząc je, jak i wchodząc w interakcję z nimi.
  • Do pułapek umieszczonych przez sojuszników dodano niebieski odcień, co pozwala odróżnić je od wrogich pułapek.

Poprawki błędów

  • Usunięto błąd uniemożliwiający graczom edytowanie wzniesionych przez nich budynków.
  • Poprawki zrzutów zaopatrzenia:
    • Usunięto błąd w rzadkich przypadkach uniemożliwiający graczom otwieranie zrzutów zaopatrzenia.
    • Usunięto błąd, który powodował, że zrzuty zaopatrzenia trzęsły się, jeżeli gracz zniszczył obiekt, na którym wylądowały.
    • Usunięto błąd, który powodował, że łupy ze zrzutu zaopatrzenia pojawiały się w powietrzu po tym, jak skrzynia z zapasami została zestrzelona.
    • Usunięto błąd, który powodował, że gracze byli wpychani pod mapę, jeżeli znajdowali się pod spadającym zrzutem zaopatrzenia.
    • Usunięto błąd, który powodował, że gracze byli wystrzeliwani poza mapę, jeżeli wylądowali na zrzucie zaopatrzenia.
  • Usunięto błąd, który powodował, że budynek mógł być zablokowany przez 3 sekundy ze względu na słabe warunki sieciowe.
  • Usunięto błąd, który powodował, że kontrolery wibrowały w trakcie fazy swobodnego spadku, w momencie, gdy w świecie gry ładowały się automaty do sprzedaży przedmiotów.
  • Usunięto błąd, który powodował, że paski zdrowia budowli znikały, gdy gracz celował z broni.
  • Usunięto błąd, który powodował, że celownik nie wracał do poprzedniego stanu po przeładowaniu broni.
  • Usunięto błąd, który powodował, że słabe warunki sieciowe mogły uniemożliwić zbudowanej budowli pojawienie się w świecie gry.
  • Usunięto błąd, który powodował, że gracze nie mogli wybrać w trybie Battle Royale tej samej ikony sztandaru i kombinacji kolorystycznej, które mieli w kampanii Ratowanie Świata.

EFEKTY DŹWIĘKOWE

  • Dodano unikatowe efekty dźwiękowe podczas zakładania i przeładowywania następujących broni (reszta pozostaje bez zmian):
    • Epicki/legendarny karabin szturmowy
    • Ciężka strzelba
    • Strzelba pompka
    • Czterotaktowy karabin snajperski
    • Sztucer
  • Dodano więcej wariacji odgłosów wystrzałów taktycznego pistoletu maszynowego.
  • Dodano więcej wariacji odgłosów wystrzałów epickiego/legendarnego karabinu szturmowego średniego zasięgu.

Poprawki błędów

  • Usunięto drugi odgłos umieszczania magazynka w trakcie animacji przeładowywania granatnika.

INTERFEJS

  • Zmniejszono ilość wymaganych do pobrania danych i rozmiary aktualizacji dla graczy bez dostępu do kampanii Ratowanie Świata (tylko na komputerach PC).

Poprawki błędów

  • Usunięto błąd, który powodował, że opis przycisku służącego do przełączania mapy na kontrolerze nie pojawiał się po tym, jak gracz został zlikwidowany.
  • Usunięto błąd, który powodował, że podglądy swobodnego spadku wyświetlane w szafce wyświetlały się bez poprawnej animacji.
  • Poprawiono zbyt mały tekst na minimapie.
  • Usunięto błąd, który powodował, że znacznik na mapie nie aktualizował swojej lokalizacji, w miarę jak gracz przybliżał i oddalał mapę.
  • Usunięto błąd, który powodował, że znaczniki na mapie nie pojawiały się tam, gdzie znajdował się kursor gracza, jeżeli były stawiane na mapie, która została przybliżona.
  • Analogowy drążek kontrolera może od teraz być używany do przewijania przybliżonej mapy.
  • Poprawiono błąd, który powodował, że w trakcie obserwowania Rakiety Kierowanej licznik zlikwidowanych graczy miał wartość zero.

GRAFIKA I ANIMACJA

  • Poprawiono animacje pojawiania się elementów, co sprawia, że obiekty raczej łagodnie ujawniają się, a nie wyskakują znienacka.

Poprawki błędów

  • Poprawiono nieregularne zmiany pozycji busa bojowego, które mogły występować co kilka sekund.
  • Poprawiono emotkę Papier, kamień, nożyce tak, by pokazywała się prawidłowo w lobby.
  • Poprawiono błąd, który powodował, że zbieraki Tęczorożec i Słodziak nie zawsze się aktywowały.
  • Poprawiono animację wystrzały Rakiety Kierowanej tak, by wyświetlała się poprawnie, kiedy gracz, który ją wystrzeliwuje, jest obserwowany.
  • Zmieniono rozmiary grzybów, które były zbyt wielkie.

WYDAJNOŚĆ

  • Naprawiono różne błędy powodujące, że gra zawieszała się lub zacinała w trakcie ładowania zasobów, szczególnie na konsolach. Zasoby te są obecnie ładowane wstępnie przed rozpoczęciem gry.
  • Zoptymalizowano serwery celem zmniejszenia lagów w trakcie oddawania wystrzałów lub otrzymywania obrażeń.

WERSJA NA URZĄDZENIA MOBILNE

  • Wskaźnik efektów dźwiękowych nie pokazuje już broni z tłumikami, odgłosów kroków kucających postaci ani zbieraków członków drużyny.
  • Wprowadzono różne poprawki jakości grafiki dla antyaliasingu, roślinności i nieba.

Poprawki błędów

  • Usunięto błąd, który powodował, że interakcja z grą trwała nieprzerwanie, chociaż ekran nie był już dotykany.
  • Usunięto błąd, który powodował, że komunikat o braku wsparcia dla urządzeń po jailbreaku nie wyświetlał się.
    • Próba grania na urządzeniu po jailbreaku zakończy się wyrzuceniem z gry.
  • Naprawiono rozmaite błędy przeszkadzające w poprawnej interakcji z grą, w tym:
    • Ikony, które nie wyświetlały się poprawnie na tańszych urządzeniach.
    • Zrzuty zaopatrzenia, których nie dało się otworzyć.
    • Drzwi, które niekonsekwentnie otwierały się i zamykały.
    • Mapę, której nie dało się przybliżyć ani przesuwać.
    • Sytuacje, w których grze zdarzało się rejestrować przypadkowe naciśnięcia przycisków.
  • Usunięto błąd, który powodował, że amunicja rewolweru i granatnika unosiła się w powietrzu poza bronią.

Powrót na początek

RATOWANIE ŚWIATA

ROZGRYWKA

  • Włączono możliwość zadawania obrażeń otoczeniu za pomocą broni dystansowych.
    • Zakres obrażeń zadawanych otoczeniu zależy od broni.
    • Skalowanie obrażeń zadawanych otoczeniu przy użyciu broni dystansowych powinno być konsekwentnie powiązane z ilością punktów życia posiadanych przez elementy otoczenia, a także zależeć od klasy rzadkości i modyfikacji danej broni.
      • UWAGA: Obrażenia zadawane otoczeniu zwiększają się wyłącznie w zależności od stopnia i klasy rzadkości broni i nie można ich zwielokrotnić statystyką Ofensywy.
    • Bronie dystansowe nie mogą uszkadzać struktur zbudowanych przez gracza używającego danej broni ani członków jego drużyny.
  • [Przeprojektowanie]Fragment Rubieżnika
    • Do aktywacji Mocy Fragmentów (poza łupolamą) nie będzie już wymagane posiadanie założonej amunicji Fragmentu.
    • Moce Fragmentów mają odtąd określony czas odnawiania oraz koszt energii, tak jak pozostałe zdolności.
    • Moce Fragmentów będą wzmocnione, jeżeli Rubieżnik zużyje podczas ich aktywacji amunicję Fragmentu.
    • Maksymalna ilość posiadanej amunicji Fragmentu została radykalnie zwiększona.
  • [Przeprojektowanie]Broń biała i otoczenie
    • Bronie białe (poza kilofami) nie mogą odtąd uszkadzać struktur zbudowanych przez gracza lub jego drużynę; zwiększono także obrażenia zadawane otoczeniu przy ich pomocy.
    • Skalowanie obrażeń zadawanych otoczeniu przy użyciu broni dystansowych powinno być obecnie odczuwane przez graczy jako bardziej konsekwentne i powiązane z ilością punktów życia posiadanych przez elementy otoczenia.
      • UWAGA: Obrażenia zadawane otoczeniu zwiększają się wyłącznie w zależności od stopnia i klasy rzadkości broni i nie można ich zwielokrotnić statystyką Ofensywy.
    • Topory zadają więcej obrażeń elementom drewnianym. Narzędzia zadają więcej obrażeń elementom kamiennym. Miecze, pałki, kosy i włócznie nie działają silniej na żaden konkretny rodzaj materiału.
  • [Przeprojektowanie] Anomalie
    • Zwiększono nagrody za anomalie, z bluglutu na nagrody za misję.
    • Odłamki anomalii będą obecnie otrzymywały pełne obrażenia od uderzeń zbierakiem, a zredukowane obrażenia od pozostałych broni białych. Nie będą mogły z kolei już być niszczone przy pomocy pocisków (shurikenów, rakiet itp.).
  • Wielkość kolejki tworzenia została zwiększona z 10 do 20 (co oznacza, że jeden obiekt może być w produkcji, a 19 czekać na swoją kolej).
  • Przytulne ognisko nie zapewnia już wyniku na poczet Odznaki Zbieracza przy okazji leczenia, a zamiast tego wynagradza za umieszczenie pułapki.
  • Zmodyfikowano obrażenia od upadku tak, by były zadawane od upadku z wyższych wysokości.
    • Od teraz gracze zaczną otrzymywać obrażenia od upadku po spadnięciu z wysokości ponad 1300 jednostek, a nie tak jak dotąd z wysokości 850 jednostek.
      • (Przykładowo) Gracz może zejść z trzypiętrowego budynku, ale nie może z niego zeskoczyć.
    • Wartość początkowa obrażeń od upadku została zwiększona z 5% do 10% maksymalnej ilości punktów zdrowia (PZ).
    • Kolejny próg obrażeń to obecnie 20% maksymalnej ilości PZ po upadku z wysokości 3 pól.
    • Kolejny próg obrażeń to obecnie 50% maksymalnej ilości PZ po upadku z wysokości 3,75 pola.
    • Kolejny próg obrażeń to obecnie powalenie po upadku z wysokości 4,5 pola.
      • Upadek z wysokości większej niż 4,5 pola także będzie owocował powaleniem.
    • Obrażenia od upadku otrzymywane przez wrogów zostały zmodyfikowane tak, by dopasować je do powyższych zmian.
  • Pojazdy, na których szczycie stoją ocaleńcy, nie będą już otrzymywały obrażeń od broni dystansowych ani białych.
    • Można je niszczyć wyłącznie zbierakiem.
  • Zwiększono wielkości stosów i limity przenoszenia drewna, kamienia oraz metalu.
    • Domyślny limit zasobów budowlanych został zwiększony z 999 do 2000.
    • Węzły limitów zasobów budowlanych zastąpiły dotychczas istniejące węzły władania bronią na drzewku zdolności. Nowe węzły umożliwiają graczom zwiększenie ich możliwości transportu zasobów o 1000 na poziom, do maksymalnie 5000 na typ zasobu.
      • Komentarz twórców: Władanie bronią od aktualizacji 3.3 było pozbawione limitów, co umożliwiło nam usunięcie i zmianę tych węzłów na drzewku zdolności. Nie martwcie się więc, wasze umiejętności posługiwania się bronią wszystkich poziomów pozostaną bez zmian!
    • Posiadane już przedmioty nie będą się automatycznie łączyć w stosy.
    • Możesz kumulować stosy, upuszczając i podnosząc przedmioty lub przenosząc je pomiędzy plecakiem i magazynem.
  • Poprawki gospodarki
    • Zwiększono PD bohaterów i schematów w Kamiennym Lesie, aż do Deskogrodu.
    • Gracze, którzy ukończyli już te zadania przed wydaniem obecnej aktualizacji, również otrzymają dodatkowe PD.
  • Zadania z wyzwaniami zostały rozszerzone i mają teraz aż 20 etapów.
    • Zadanie „Nie zostaw nikogo” będzie odtąd wynagradzało graczy PD ocaleńca, skalowanymi w zależności od etapu.
    • Gracze, którzy ukończyli już etapy od 1 do 10 przed wydaniem obecnej aktualizacji, również otrzymają dodatkowe PD ocaleńca.

Poprawki błędów

  • Usunięto błąd, który powodował duże opóźnienie w dołączaniu do ekipy, jeżeli gra po raz pierwszy wczytywała się na PS4.
  • Usunięto błąd, który powodował, że pylony bluglutu pojawiały się jeden na drugim.
  • Premia pylonów bluglutu nie będzie już znikać po 10 minutach.
  • Usunięto błąd, który powodował, że gracze podnosili przedmioty dużo wolniej, niż normalnie.

MISJE I SYSTEMY

  • Nowy wątek fabularny: Skok w Burzę: Rozgrzewka
    • Towarzysz Larsowi i Ray w ich podróży w głąb przeszłości Larsa w ramach nowego wątku fabularnego „Skok w Burzę”!
    • Zupełnie nowa mapa w trybie Przetrwajmy Burzę – Grzmiąca Droga 99.
    • Lama wydarzenia „Skok w Burzę” jest dostępna w zakładce łupów.
      • Koszt: 1000 talonów Burzy
      • Lama okresowa gwarantuje co najmniej jedną neonową broń klasy epickiej lub wyższej lub cyberpunkowego bohatera!
      • Każde 1000 talonów petard zostanie zmienione w wiosenną lamę.
    • Nagrody za zadanie:
      • Legendarna neonowa broń dystansowa (pistolet, strzelba, karabin szturmowy) do wyboru.
  • Przetrwajmy Burzę powraca!
    • Poprawiono nagrody.
      • Dodano złoto wydarzenia Wiosno przybywaj!, skalujące się w zależności od poziomu trudności i liczby ukończonych zadań dnia.
      • Poprawiono ilość otrzymywanych PD bohatera/schematu/ocaleńca.
        • Można dodatkowo zwiększać ich ilość w zależności od poziomu trudności i liczby ukończonych zadań dnia.
      • Zwiększono klasę rzadkości przedmiotów (ocaleńców, schematów, kluczy transformacyjnych itp.), które pojawiają się w trybie przetrwania, szczególnie na wyższych poziomach trudności.
        • Zmniejszono liczbę pojawiających się przedmiotów o niskiej klasie rzadkości.
    • Nagrody za misje alarmowe to obecnie od 300 do 1500 talonów, w zależności od czasu przetrwania i poziomu trudności.
      • Limit: maksymalnie 3 trzydniowe misje przetrwania na dobę.
      • Limit: maksymalnie 1 siedmiodniowa misja przetrwania na dobę.
    • Dodano zadania poboczne z nowymi sztandarami w ramach nagrody!
      • Sztandar wydarzenia o mocy 15 + 1000 talonów Burzy.
      • Sztandar wydarzenia o mocy 40 + 1000 talonów Burzy.
      • Sztandar wydarzenia o mocy 70 + 1000 talonów Burzy.
    • Zmieniono głosowanie w trybie przetrwania umożliwiające pominięcie dnia z głosowania wymagającego jednomyślności na głosowanie z wymaganiem większości głosów, by było ono spójne z pozostałymi głosowaniami.
    • Zmutowane burze
      • Zmutowane burze są bardziej aktywne w trakcie trwania tego wydarzenia i zapewniają graczom nagrodę w wysokości od 100 do 240 talonów Burzy, w zależności od stopnia trudności.
        • Limit: 10 na dobę.
      • Powtarzalne zadanie polegające na ukończeniu 2 misji alarmowych w zmutowanej burzy, co zapewni graczom 100 sztuk złota wydarzenia „Wiosno przybywaj!”
    • Opcjonalne zwiększenie stopnia trudności ani zadania grupowe nie będą wynagradzały graczy talonami podczas trwania tego wydarzenia.
  • Misje alarmowe z minibossami nie mogą zostać wybrane, jeżeli gracz nie odblokował jeszcze misji, do której podczepiony jest alarm.
    • Ma to uniemożliwić graczom niższych poziomów podejmowanie prób ukończenia misji alarmowych, które będą dla nich za trudne, chyba że zostaną zaproszeni do grupy przez znajomego o wyższym poziomie.
  • Zmiany w nagrodach za pokonanie mimików:
    • Mimiki zawsze będą wynagradzać graczy równowartością co najmniej trzech skrzyni skarbów poziomu 3 (niebieskich).
    • Niektóre mimiki będą zamiast tego zapewniać równowartość co najmniej trzech skrzyni skarbów poziomu 4 (fioletowych).
  • Zmiany w misjach ewakuacji schronu:
    • W misjach nie wykonywanych w grupach liczba wrogów, których należy zabić po dotarciu do schronu, została zmniejszona do 10 na graczy w strefie (wcześniej 35).
    • Długość ostatecznego starcia w misjach nie wykonywanych w grupach została zredukowana z 8 do 6 min.
  • Zmiany w misjach naprawy schronu:
    • Okobot nie będzie już atakowany po tym, jak się pojawi.
      • Okobot będzie się od teraz pojawiał z pięciominutowym licznikiem. Po 5 minutach oddali się, by naładować baterie, a następnie powróci w innym miejscu na mapie.
      • Atak pustaków będzie się odtąd zaczynał w chwili, w której gracz umieści okobota. Do tego momentu okobot jest bezpieczny.
      • Gracze mają 5 minut na to, by rozpocząć skanowanie, a następnie bronić okobota.
    • Stopień trudności ataku pustaków będzie zmniejszony przez czas trwania pierwszych dwóch ataków.
    • Gdy tylko gracz dotrze do schronienia, będzie ono odtąd automatycznie rozpoczynało skan diagnostyczny. Interakcja nie jest już wymagana.
      • Komentarz twórców: Zmniejszenie poziomu trudności misji i początkowych ataków pozwoliło nam podkręcić te elementy zadania, które są jego istotą: walki o ocalenie oblężonego schronienia i działania pod presją czasu.
    • Czas, którym dysponują gracze zanim będą musieli stawić czoła pierwszemu atakowi, został wydłużony z 6:30 do 8:30 minut po zakończeniu automatycznego skanowania. Umożliwi im to lepsze przygotowanie się do walki.
  • Postępy w zadaniu „W cudzysłowie” są obecnie rejestrowane po zlikwidowaniu pierwszych 25 wrogów od momentu aktywacji burzowej skrzyni. Nie trzeba już likwidować wszystkich wrogów przed upływem określonego czasu.

Poprawki błędów

  • Naprawiono błąd, który powodował, że niektórzy gracze nie mogli się przedostać przez swoją burzową tarczę.
  • Zwiększono szybkość przechodzenia skrzyń misji przetrwania na wyższe poziomy pod względem wizualnym (tak, że osiągają wygląd skrzyni najwyższego poziomu po 7, a nie po 14 dniach).

BOHATEROWIE

  • Dodano bohaterów cyberpunkowych, których można znaleźć w okresowych lamach wydarzenia „Skok w Burzę”.
    • Kulograd Jonesy (Nowa podklasa Żołnierza)
      Kulograd: Wykorzystuje bronie o pojemnym magazynku, aby nabrać szybkostrzelności i skosić wrogów długą serią.

      • Nowe profity:
        • Rozkręcenie – przy strzelaniu z broni dystansowych zwiększa szybkostrzelność o 1,2% na strzał, aż do 20 strzałów. Resetuje się przy okazji przeładowania lub zmiany broni.
        • Szybsze Rozkręcenie – zwiększa przyrost szybkostrzelności przy Rozkręceniu do 2,4% z każdym strzałem.
    • Kosiarz Pustaków Sara (Nowa podklasa Ninji)
      Kosiarz: Ninja-kosiarz do walki w zwarciu, korzystająca z Bomby Dymnej i Postawy Cienia, aby przetrwać na polu bitwy.

      • Nowe profity:
        • Miło Cię Kosić – Ataki kosą powodują spętanie celu z siłą 30% na 1 sek.
        • Kosa Dla Spóźnialskich – Kosy zadają o 48% większe obrażenia spowolnionym lub spętanym celom.
    • Ciężka BAZA Kyle (Nowa podklasa Budowniczego)
      Ciężka BAZA Kyle: Budowniczy koncentrujący się na eliminacji wrogów z terenu BAZY, co pozwala mu naładować potężny krąg energii.

      • Nowe profity:
        • Poczuj BAZĘ – Jeżeli wrogowie giną w polu działania BAZY, generuje ona energię. Po 30 eliminacjach w BAZIE następuje eksplozja, która odrzuca pustaki i zadaje obrażenia w promieniu 3 pól.
        • Podkręć BAZĘ – Zwiększa pole działania profitu „Poczuj BAZĘ” o 2 pola, a zadawane przez niego obrażenia o 80%.
      • Nowy profit taktyczny:
        • Poczuj BAZĘ – Jeżeli wrogowie giną w polu działania BAZY, generuje ona energię. Po 30 eliminacjach w BAZIE następuje eksplozja, która odrzuca pustaki i zadaje obrażenia w promieniu 3 pól.
    • Misiosnajperka Jess (Nowa podklasa Rubieżnika)
      Misiosnajperka Jess: Zapewnia sobie wsparcie ogniowe, stawiając MISIA, po czym likwiduje wrogów z dystansu.

      • Nowe profity:
        • Szybka Luneta – Zwiększa szybkostrzelność karabinu snajperskiego o 35%.
        • Precyzyjna Obsługa – Trafienie w głowę zwiększa szybkość kolejnego przeładowania o 7% (do maksymalnie 35%). Premia zeruje się po przeładowaniu.
        • Zmysł Nagrody – Generuje 1 Fragment Ładunku co 15 zabójstw trafieniem w głowę.
      • Nowy profit wspierający:
        • Pewny Strzał – Zwiększa obrażenia krytyczne zadawane przy pomocy karabinu snajperskiego o 35%, 53%, 70%.
  • Rubieżnik
    • Wieża Elektryczna
      • Nie wymaga już korzystania z Fragmentów.
      • Czas odnowienia wynosi 60 sek.
      • Zużywa 50 punktów energii.
      • Wykorzystanie Fragmentu skróci czas odnowienia o 30% i zredukuje koszt energii do 0.
      • Nie zmieniono zadawanych przez wieżę obrażeń.
    • MISIU
      • Nie wymaga już korzystania z Fragmentów.
      • Czas odnowienia wynosi 60 sek.
      • Zużywa 50 punktów energii.
      • Wykorzystanie Fragmentu skróci czas odnowienia o 30% i zredukuje koszt energii do 0.
      • Nie zmieniono zadawanych przez MISIA obrażeń.
    • Matryca Niemożliwości
      • O 50% zwiększa redukcję czas odnowienia profitów Wieża Elektryczna i MISIU, jeżeli zostanie użyty Fragment.
    • Amunicja Fragmentu
      • Limity zostały zwiększone do 25 + Fragment Lamy.
    • Fragment Lamy
      • Zdobycie Fragmentu Lamy od teraz natychmiastowo resetuje czasy odnawiania wszystkich Mocy Fragmentów gracza.
  • Budowniczy
    • Recykling
      • Pojemność BAZY z profitem Recykling została zwiększona ze 150 do 450.
    • Wielowątkowość
      • Pojemność BAZY z profitem Wielowątkowość została zwiększona z 300 do 900.

Poprawki błędów

  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że opis Impulsu Plazmowego nie pokazywał funkcji System RS.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że premia wsparcia Zasilanie Lawinowej Jess i Wyspiarskiego Odzyskiwacza nie skalowała się poprawnie na poziomach z wieloma gwiazdami.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że Cięcie Smoka wyłączało kolizję Ninji z bohaterami i wrogami.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że pustaki nie mogły zadawać obrażeń Wabikowy.
  • Usunięto błąd sprawiający, że Skok Modliszki umożliwiał graczom nieskończone sumowanie prędkości.

BRONIE I PRZEDMIOTY

  • Dodano zestaw broni neonowych, które można znaleźć w nowych okresowych lamach wydarzenia Skok w Burzę.
    • Broń dystansowa:
      • Argonowy karabin szturmowy
      • Strzelba helowa
      • Kryptonowy pistolet
    • Broń biała:
      • Argonowy topór
      • Miecz kryptonowy
      • Neonowa kosa
  • Granat impulsowy
    • Podwojono dystans, na jaki odrzucani są wrogowie.
    • Nie wpływa już na sojuszników.
  • Pisanki z Wyrzutni Pisanek nie będą już wybuchać, jeżeli gracz został powalony; zostaną także usunięte, jeżeli gracz odrodzi się lub rozłączy.

Poprawki błędów

  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że kryształowe bronie białe Zbieracza miały taką samą trwałość, jak analogiczne bronie wykonane z rudy.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że włócznia lampowa i topór lampowy odrzucały wrogów zamiast ogłuszać ich.
  • Pociski strzelby Smocza Siła nie będą już odbijały się od głębokiej wody.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że pociski strzelby Smocza Siła nie eksplodowały w kontakcie z wrogami.
  • Smugi pocisków wystrzeliwanych z broni jednostrzałowych przez innych graczy nie będą już mogły przelatywać przez ściany.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że Pułapka Wzmacniająca zapewniała po recyklingu więcej materiałów, niż przewidywano.

INTERFEJS

  • Dodano opcję, po włączeniu której na przedmiotach w menu Zbrojowni pojawią się znaczniki Księgi Kolekcji.
  • Dodano opcję, która umożliwia włączanie lub wyłączanie grupowania przedmiotów z Ulubionych w menu Zbrojowni. Dodano opisy do ustawień głośności filmików w zakładce ustawień dźwięku.
  • Te przedmioty w Zbrojowni, które nie posiadają statystyk, nie będą już miały panelu statystyk.
  • W węzłach drzewka zdolności słowa „skarbiec” zastąpiono „Zbrojownią”.

Poprawki błędów

  • Naprawiono błąd, który powodował, że graczom używającym schematu kontrolera Bojowy Pro wyświetlał się komunikat „Nie da się edytować budynku”, kiedy naciskali guzik, by wskoczyć na deskolotkę.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że ikona przycisku kontrolera służącego do umieszczania pułapek znikała podczas korzystania ze schematu Bojowy Pro.
  • Zaktualizowanych kart podsumowania nagród nie będzie można już wybrać po tym, jak odsuną się z ekranu.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że wartości obrażeń zadawanych przez pułapki, które zadawały obrażenia od żywiołów nie wskazywały na typu obrażeń żywiołowych.
    • Poprawiono opisy ściany elektrycznej i pułapki sufitowej tak, by zawierały informacje o zadawanych przez nie obrażeniach żywiołowych.
  • Poprawiono literówkę w opisie Mitycznego Berserkera Wukonga.
  • Usunięto błąd uniemożliwiający graczom wybieranie opcji (wycisz, dodaj znajomego itp.) w oknie czatu.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że kamera podskakiwała podczas przybliżania widoku stopni na drzewku zdolności.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że przycisku „Importuj znajomych” nie dało się wybrać przy pomocy kontrolera.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że stopień trudności dla 4 graczy był obcięty na ekranie zawierającym cele do osiągnięcia w danej strefie.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że ikona kosztu zakupu badań na przycisku była przesunięta podczas korzystania z kontrolera.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że bluglut miał aktywny przycisk „Wyposaż” w ekwipunku w strefie.
  • Naprawiono błąd, który powodował zawieszanie się gry, jeżeli w trakcie wpisywania nazwy bazy głównej wybrano przecinek.
  • Zaktualizowano tekst na ekranie reanimowanego gracza.

EFEKTY DŹWIĘKOWE

  • W trakcie niszczenia metalowych toalet można obecnie usłyszeć metaliczne dźwięki.
  • Nieprzeszukane wózki sklepowe wydają obecnie odgłosy trafienia.

Udowodnij, że nie jesteś BOTEM... *