Gry Newsy

Fortnite – aktualizacja 3.1.0

Twórcy Fortnite wzbogacają grę kolejnymi nowościami w postaci najnowszej aktualizacji!
Szczegóły na dole.

Pagody Pomyślności (Battle Royale)

Nowe miejsce na mapie położone na południowym brzegu wyspy.

 

Karabin myśliwego (Battle Royale)

Pojawiła się nowa broń. Nie ma ona lunety lecz zachowuje się podobnie jak snajperka. Karabin skuteczny na średnią i dużą odległość.

 

Smoczy Ogień – strzelba automatyczna (Ratowanie Świata)

Ta ciężka strzelba automatyczna wystrzeliwuje niszczycielski stożek ognia, raniąc wszystkie pustaki w polu rażenia.

 

Śmiałe początki (Ratowanie Świata)

Razem z Val udajcie się na wyprawę, która ma zapewnić jej kwalifikacje obrońcy!

 

OGÓLNE

  • Można teraz używać jednocześnie kontrolerów i myszek.

INTERFEJS

  • Interfejs powiadomień ma nowe animacje i szybciej znika z ekranu po usunięciu wiadomości.
  • Dodano prośbę o potwierdzenie podczas wychodzenia z gry poprzez przycisk zamknięcia okna na komputerach PC.

Poprawki błędów

  • Wartości pingu podawane w panelu statystyk sieciowych są teraz dokładniejsze, ponieważ usunięto z obliczeń czas przeliczania klatek.
  • Usunięto szereg błędów powodujących zacinanie się gry podczas wczytywania tekstur.
  • Usunięto błąd sprawiający, że tekst położenia w wyszukiwarce ekip nachodził na przyciski. Teraz jest on poprawnie przewijany.
  • Usunięto błąd powodujący znikanie ikony wyboru miejsca na podium graczy w lobby po zmianie zakładki.

 

BATTLE ROYALE

BRONIE I PRZEDMIOTY

  • Dodano karabin myśliwego!
    • Jednostrzałowy karabin bez lunety, skuteczny na średni i duży dystans.
    • Klasy rzadkości: niepospolita i rzadka.
    • Można znaleźć w skrzyniach skarbów lub luzem w świecie gry.
  • Poprawiono nierówne szanse znalezienia różnych klas rzadkości broni.
    • Częstotliwość występowania karabinów szturmowych (krótkie serie):
      • Zwykłych – zmniejszono o 20%.
      • Niepospolitych – zwiększono o 60%.
      • Rzadkich – zwiększono o 150%.
    • Częstotliwość występowania rewolwerów:
      • Zwykłych – zmniejszono o 10%.
      • Niepospolitych – zwiększono o 33%.
      • Rzadkich – zwiększono o 75%.
    • Częstotliwość występowania strzelb taktycznych:
      • Zwykłych – zmniejszono o 10%.
      • Rzadkich – zwiększono o 33%.
      • Rzadkich – zwiększono o 75%.
    • Te bronie miały niepotrzebnie niską częstotliwość występowania wyższych klas rzadkości. Nowe zmiany nie zwiększają ogólnej szansy znalezienia tych broni, lecz tylko prawdopodobieństwo otrzymania wersji o wyższej klasie rzadkości. – komentarz twórców

Poprawki błędów

  • Usunięto różnice między położeniem celownika a miejscem strzału z lufy podczas strzelania na bardzo bliską odległość.
  • Poprawiono niekonsekwentną kolizję strzelb w sytuacjach celowania przez dziury w przeszkodach lub zza węgła.

ROZGRYWKA

  • Dokonano drobnych poprawek łupów w następujących miejscach:
    • Butny Brzeg (usunięto 13 miejsc występowania łupów luzem oraz 4 skrzynie)
    • Teren przemysłowy na północny wschód od Spawalni Spłuczek (usunięto 4 miejsca występowania łupów luzem oraz 3 skrzynie)
    • Wykrzywione Wieże (usunięto 8 miejsca występowania łupów luzem oraz 4 skrzynie)

Poprawki błędów

  • Usunięto błąd uniemożliwiający wyposażenie broni, gdy nie była ona wczytana.
    • Zapobiega to sytuacjom, w których broni nie można było założyć lub użyć w początkowej fazie gry.
  • Dołożono starań, aby zapobiec rzadkim sytuacjom, w których gracze nagle tracą możliwość budowania.
  • Usunięto błąd powodujący zawieszenie się gry w sytuacji, gdy gracz wykopie piłkę poza obręb Lepkiego Lasku lub boiska piłkarskiego.
  • Usunięto błąd, który w krańcowych przypadkach umożliwiał graczom stojącym przy pochylniach lub sufitach przerzucanie granatów bezpośrednio przez nie.
  • Usunięto błąd powodujący nieprawidłowe odświeżanie czasu działania bomby tanecznej u gracza, który został trafiony więcej niż jedną taką bombą naraz.
  • Usunięto błąd powodujący zmniejszenie odległości, z której widoczne było światło na skrzyniach.
  • Usunięto błąd na tablicy wyników meczu piłkarskiego w Przyjemnym Parku, która wcześniej naliczała gole na konto niewłaściwej drużyny.

ŚWIAT GRY

  • Dodano Pagody Pomyślności – nowe miejsce na mapie, położone na południowym brzegu wyspy.

INTERFEJS

  • Można teraz otrzymywać propozycje ekip podczas pobytu w lobby.
  • Informacja o bieżącej aktywności zawiera teraz rozmiar ekipy gracza.
  • Dodano nowe animacje pojawiania się i znikania powiadomień o zaproszeniach do ekip.
  • Powiadomienia o zaproszeniach znikają teraz po kliknięciu na nie.
  • Zbyt długi tekst o aktywności nie zachodzi już na przyciski zaproszenia/dołączenia.

Poprawki błędów

  • Usunięto błąd uniemożliwiający użycie emotki w lobby po odejściu któregoś z graczy.
  • Usunięto błąd powodujący nieprawidłowe wyświetlanie tekstu po zmianie języka na chiński lub koreański.
  • Usunięto błąd sprawiający, że tryb 60 klatek/sek. przełączał się na 30 klatek/sek. po ponownym uruchomieniu gry na konsoli PS4.
  • Usunięto błąd czasami powodujący podwójne wyświetlenie okna wyszukiwarki ekip.
  • Usunięto błąd sprawiający, że pełne ekipy czasami oznaczane były jako pojedynczy gracze z wolnym miejscem do dołączenia.
  • Usunięto błąd czasami powodujący nieprawidłowe wyświetlanie opcji zaproszenia/dołączenia.
  • Usunięto błąd czasami uniemożliwiający wyświetlanie członków ekipy w pełnym oddziale na pasku ekipy.

GRAFIKA I ANIMACJA

  • Ponownie włączono efekty kurzu podczas sprintu na niskim poziomie szczegółów.
  • Pozycja strzelania z biodra zostanie teraz zachowana, jeśli gracz zmieni broń zaraz po strzale.

Poprawki błędów

  • Usunięto przyczynę zacinania się podczas zjeżdżania po pochyłej powierzchni.
  • Usunięto błąd uniemożliwiający animację innych postaci, gdy gracz obserwuje je po tym, jak sam został zlikwidowany.
  • Usunięto błąd sprawiający, że gracze za wcześnie wyciągali broń podczas używania emotek.
  • Usunięto błąd uniemożliwiający animację części ciała postaci przy niskiej płynności gry.
  • Usunięto błąd powodujący nieprawidłowe wyświetlanie graficznego efektu osłony na ubiorach Alpejski As oraz Łamiorzech.
  • Poprawiono flagę na ramieniu Alpejskiego Asa (USA); teraz jest ona skierowana w odpowiednią stronę.

DŹWIĘK

  • Ściszono odgłosy rękodziała tak, aby pasowały głośnością do odgłosów rewolweru.
  • Ściszono odgłosy wiatraków spotykanych w Akrach Anarchii i na Zgubnych Ziemiach.

Poprawki błędów

  • Przywrócono głośność trafienia w słaby punkt do poziomu sprzed wersji 3.0.0.
  • Usunięto błąd sprawiający, że odgłos budowy był wielokrotnie odtwarzany podczas swobodnego spadku, jeśli gracz założył kilof podczas pobytu w lobby.
  • Usunięto błąd sprawiający, że muzyka z lobby zaczynała się od początku za każdym razem, gdy była ściszana do zera z powodu emotki.
  • Usunięto błąd czasami powodujący odtwarzanie odgłosów burzy w niewłaściwym miejscu na mapie.
  • Odgłos kliknięcia w trybie budowania nie jest już odtwarzany po powaleniu gracza.

WYDAJNOŚĆ

  • Poprawiono ogólną płynność gry poprzez zmniejszenie obciążenia procesora przez oddalone postacie.
  • Zoptymalizowano czasy wczytywania broni i zmniejszono zużycie pamięci przez nie.

 

RATOWANIE ŚWIATA

ROZGRYWKA

  • Wydarzenie Wiosno przybywaj! trwa, a jego kontynuacją jest wątek fabularny „Śmiałe początki”.
    • Wielu z nas już zapomniało o noworocznych postanowieniach, lecz Val nie zamierza tego zrobić. Dołącz do tej dzielnej ocalałej i dotrzymaj jej towarzystwa w misji, która pozwoli jej dołączyć do bitwy z burzą w charakterze obrońcy.
  • Dodaliśmy nowe misje grupowe do wszystkich teatrów działań. Na razie jest to misja walki z burzą o spotkaniach dostosowanych do grupy 4 graczy.
    • Te misje pozwalają na użycie 4 dodatkowych obrońców.
    • Nagrody za misje grupowe będą mniej więcej dwukrotnie wyższe, oprócz ilości złota wydarzenia Wiosno przybywaj!, która pozostaje niezmieniona.
  • Dodano granat impulsowy.
    • Wyrzucajcie wrogów w powietrze i strącajcie ich z urwisk!
    • Możecie wykorzystać te granaty, aby podsadzić przyjaciół w trudno dostępne miejsca!
    • Są to tymczasowe ulepszenia, które zostaną usunięte z plecaka po zakończeniu misji.
  • Strzelba „Smoczy Ogień” jest już dostępna w tygodniowej ofercie sklepu gry!
    • Wystrzeliwuje ona niszczycielski stożek ognia, raniąc wszystkie pustaki w polu rażenia.
    • Ciężka strzelba automatyczna, o zmniejszonej szybkostrzelności i pojemności magazynka.
  • Zwiększono obrażenia karabinu szturmowego „Smoczy Ryk” o 20%.
  • Do pylonu poziomu trudności dodano opcję głosowania.
    • Po złożeniu ilości bluglutu wystarczającej do zwiększenia poziomu trudności pojawi się okno głosowania.
    • Do zwiększenia poziomu trudności w drużynie 2 lub 3 graczy wymagane są co najmniej 2 głosy za, a w drużynach po 4 osoby co najmniej 3 głosy za.
    • Jeśli wniosek przejdzie, drużyna od razu będzie mogła głosować w sprawie kolejnego podwyższenia poziomu trudności.
    • Jeśli wniosek zostanie odrzucony, w ciągu kolejnych 45 sek. nie będzie można podjąć kolejnego głosowania, a złożony bluglut zostanie zwrócony graczowi, który rozpoczął głosowanie.
    • Głosowanie nie jest wymagane w misjach jednoosobowych.
  • Podręczniki szkoleniowe oraz projekty pułapek i broni użyte do ewolucji schematu lub osoby są teraz zwracane po recyklingu/odprawie.
    • Zwrot ten nie uwzględnia 1/4/9 szt. otrzymywanych za recykling lub odprawę rzadkiego, epickiego lub legendarnego przedmiotu.
  • Zmieniono modyfikator broni „Obrażenia krytyczne zadawane celom pod wpływem Bólu” z 30%/45%/60% na 45%/67,5%/90%.

Poprawki błędów

  • Smocza wyrzutnia rakiet nie może już wylosować profitów zwiększających magazynek.
  • Wyrzutnie rakiet i granatniki nie mogą już wylosować profitów dotyczących trafień w głowę. Mogą natomiast wylosować rzadkie profity zwiększające ich trwałość.
  • Pułapki ścienne z drewnianymi kolcami straciły profity dotyczące szybkości przeładowania; zastąpiono je prawidłowymi.
  • Wyrzutnie podłogowe i ścienne straciły profity dotyczące obrażeń, szansy na trafienia krytyczne oraz obrażeń krytycznych; zastąpiono je prawidłowymi.
  • Usunięto błąd umożliwiający graczom uszkodzenie furgonetki Larsa podczas spotkań ograniczonych czasowo.
  • Usunięto błąd umożliwiający zniszczenie pudełek petard, pozostawiających czerwone koperty, przez butlę z gazem krzepkiego pustaka.
  • Wyłączono przycisk „Zagraj już teraz” zadania „Chcesz zbudować deskolotkę?”, gdyż zadanie to w dużej mierze zależy od strefy, w której przebywają gracze (tzn. wymaga stref miejskich).
  • Chwilowo wyłączyliśmy pylon poziomu trudności w misjach dostarczenia bomby, aby rozwiązać problemy związane z blokowaniem budowy torów.
  • Gracze biorący udział w misjach na mapach dużo niższego poziomu od nich samych doznają ograniczenia statystyk ekipy. Zamierzamy dostosować to ograniczenie tak, aby zawartość map stanowiła odpowiednie wyzwanie dla ekip graczy na różnym poziomie.

BOHATEROWIE

  • [Przeróbka] Profit „System RS”
    • Zabójstwa przy użyciu Impulsu Plazmowego powodują, że osłona Budowniczego przez 2 sek. regeneruje się z szybkością 15% normalnej regeneracji. Kolejne zabójstwa Impulsem naliczają ten czas od początku.
  • [Przeróbka] Podklasa Żołnierza – Berserker
    • „W Opałach” nie jest już profitem 12 poziomu; zastąpił go „Kontakt Bezpośredni”.
    • „Strzał w Kolano” nie jest już profitem 30 poziomu Berserkera; zastąpił go „Kontakt Bezpośredni”.
    • Zmieniono profit Żołnierza „Kontakt Bezpośredni”:
      • Okrzyk Bojowy nakłada 3 kumulacje Osłabiających Strzałów na pobliskich wrogów.
  • Usunięto resetowanie czasu profitu „Generowanie Fragmentów” po zabójstwach i dostosowano opis do tej zmiany.
  • Licznik zabójstw profitu „Generowanie Fragmentów” już nie resetuje się po 15 sek.
  • „Przesunięcie Fazowe” zachowuje teraz część pędu, jeśli użyje się go w powietrzu.
  • Zwiększono obrażenia bazowe „Naparzania” z 13 do 25.
    • „Naparzanie” nie liczy się już jako broń dystansowa i nie może korzystać ze Strzałów Osłabiających.
  • „Księżycowego Kopa” można teraz używać w powietrzu.
  • Zmieniono nazwę Najeźdźcy Nomada na Najeźdźcę Asa Przestworzy.

Poprawki błędów

  • Profit taktyczny „Smocze Oszołomienie” teraz poprawnie wyświetla efekt graficzny po aktywacji.
  • Usunięto błąd umożliwiający przemieszczanie ocaleńców przy pomocy zdolności „Szarża” Budowniczego.
  • Poprawiono kąt, pod którym MISIU celuje we wrogów.
  • Usunięto błąd sprawiający, że kilof przestawał reagować na polecenia, jeśli gracz ponownie wprowadził inne polecenia podczas ciosu.
  • Usunięto błąd powodujący opóźnienie obrażeń Fali Uderzeniowej Żołnierza.
  • Wieża Elektryczna Rubieżnika teraz poprawnie wyświetla efekt błyskawicy w momencie ataku.

INTERFEJS

  • Teraz można przełączać się między oddziałami ocaleńców bez potrzeby wychodzenia.
  • Teraz można wyczyścić cały oddział ocaleńców za pomocą jednej opcji.
  • Dodano przypisania klawiszy w wyskakujących menu kontekstowych.

Poprawki błędów

  • Profit taktyczny „Smocze Oszołomienie” nie wymaga już Ninji.
  • Usunięto błąd uniemożliwiający wyświetlenie ulepszeń Księgi Kolekcji w premiach 2. i 3. węzła w drzewku zdolności.
  • Usunięto błąd sprawiający, że po przypięciu zadania „Swobodna jazda” cel „Jazda na deskolotce” nie pojawiał się w interfejsie w grze, dopóki nie został ukończony.
  • Opcje recyklingu i ewolucji schematów są teraz chwilowo zablokowane, jeśli dany przedmiot jest w kolejce do tworzenia.

DŹWIĘK

Poprawki błędów

  • Poprawiono głośność muzyki odtwarzanej podczas otrzymywania nagród za misję.
  • Usunięto muzykę odtwarzaną podczas zrzutu zaopatrzenia.
  • Usunięto błędy powodujące zbyt szybkie przełączanie muzyki i zbyt głośne jej odtwarzanie.
    • Dodano drugi, alternatywny remiks – jeden ma bardziej zwycięski początek, zaś drugi jest bardziej subtelny.
  • Usunięto błąd powodujący osłabianie odgłosów przez dialogi oraz brak przypisania dialogów do suwaka głośności rozmów.
  • Poprawiono zbyt głośne przejście muzyki do ekranu nagród za misję.
  • Poprawiono muzykę odtwarzaną przy zaliczeniu premii, aby wysokie częstotliwości były mniej wyraźne.
  • Usunięto błąd powodujący zatrzymywanie się co pewien czas muzyki podczas walki/wyświetlania wyniku.
  • Usunięto błąd powodujący odtwarzanie muzyki od początku za każdym razem, gdy przechodzi się do zakładki łupów.
  • Usunięto błąd powodujący zacinanie się muzyki w zakładce łupów.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Udowodnij, że nie jesteś BOTEM... *